تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

نحوه حذف اکانت کلاب هاوس قدم به قدم

حذف اکانت کلاب هاوس از راه اندازی و ساختن آن کمی سخت تر و پیچیده تر است. همانقدر که این برنامه کاربردی است ممکن است برای برخی افراد کاربردی ننباشد و یا از آن خسته شوند. در هر صورت اگر به هر دلیلی می خواهید به طور کامل این اپلیکیشن را به همراه اکانت خود حذف کنید به شما پیشنهاد میکنم این مقاله کامل از تهران جانبی را مطالعه کنید. در این مقاله نحوه حذف اکانت کلاب هاوس را قدم به قدم برای شما عزیزان به طور مختصر و مفید آموزش داده ایم. برای دیلیت اکانت کلاب هاوس دو روش موجود است که مراحل آن به شرح زیر می باشد:

از طریق غیر فعال سازی اکانت

قبل از شروع مراحل حذف اکانت از این طریق خوب است بدانید که تنها به مدت 30 روز فرصت دارید اکانت خود را برگردانید. خب بریم سر اصل مطلب! برای غیرفعالسازی اکانت خود باید اپلیکیشن را باز کنید. روی تصویر پروفایل خود که در بالای صفحه و سمت راست قرار دارد کلیک کنید. سپس روی آیکون چرخ دنده کلیک کنید و وارد بخش Account شوید. پس از ورود به این بخش روی Deactivate Account کلیک کنید. پس خواند متن غیرفعالسازی اکانت گزینه I Understand Deactivate  Account را انتخاب کنید. اکانت شما حذف خواهد شد و پس از 30 روز به طور دائم حذف میشود.

با استفاده از ایمیل اکانت کلاب هاوس را حذف کنید

روش دوم برای حذف اکانت کلاب هاوس ارسال ایمیل به پشتیبانی است که در اینجا به طور کامل مراحل را گفته ایم. ابتدا ایمیل خود را در برنامه ثبت کنید. سپس در برنامه روی آیکون پروفایل خود کلیک کنید. حال بجای انتخاب آیکون چرخ دنده گزینه @ را انتخاب کنید. سپس ایمیل خود را وارد کرده و گزینه verify را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه برنامه کلاب هاوس برای شما ایمیلی ارسال میکند که باید به بخش index رفته و عملیات راستی آزمایی را اجرا کنید. حال به ایمیل خود مراجعه کنید و درخواست خود را به support@joinclubhouse.com ارسال کنید. شاید این سوال برای شما عزیزان پیش بیاید که باید در درخواست مورد نظر چه چیزی نوشته شود؟ شما باید درخواست خود را با عنوان Delete My Account به همراه نام کاربری و شماره تلفن خود برای آن ارسال کنید. 

مطالعه بیشتر:  بامپر گوشی چیست و چه تفاوتی با قاب گوشی دارد؟

آخرین مطلب

به راحتی با استفاده از یکی از این دو روش می توانید اکانت کلاب هاوس خود را حذف کنید. توجه کنید که برای حذف اکانت موفقیت آمیز باید تمام مراحل گفته شده را به ترتیب انجام دهید تا نتیجه بگیرید. همچنین همانطور که گفتیم پس از حذف اکانت پس از 30 روز اکانت شما به طور کامل از برنامه حذف میشود در صورت نیاز تنها طی این مدت میتوانید اکانت خود را برگردانید.

Rate this post

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا