تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

راهنمای خرید عمده لوازم جانبی موبایل

گوشی هوشمند بخشی ضروری از زندگی روزمره ما است. نیاز اصلی ما باعث می‌شود که تقریباً 12 تا 13 ساعت در روز یک موبایل در دست داشته باشیم. حتی این ابزارها برای راه اندازی مشاغل یا انجام کار ضروری هستند و به برقراری ارتباط سریع با مشتریان کمک می کنند.

بنابراین، ما باید ابزارهای مهم خود را در روز نگه داریم. همچنین باید لوازم جانبی موبایلی را بخرید که گوشی هوشمند ما را جذاب‌تر کند و آنها را ایمن نگه دارد. برای مثال اگر می‌خواهید دردسر حمل سیم‌ها را از بین ببرید، یک هدست بلوتوث با هدفون راحت بخرید. همچنین پاوربانک ها می توانند بهترین راه حل برای شارژ مجدد تلفن همراه در صورت تخلیه ناآگاهانه باشند و پوشش های موبایل برای ایمن نگه داشتن آنها ضروری است.

بنابراین، در اینجا قصد داریم در مورد بهترین لوازم جانبی موبایل عمده فروشی موجود در ایران صحبت کنیم. این می تواند به شما کمک کند تا بهترین محصول را انتخاب کنید و از سهولت حمل محصولات ضروری موبایل در فضای کمتر لذت ببرید.

لوازم جانبی ضروری موبایل که باید برای تلفن های هوشمند خود بخرید

شما باید برخی لوازم جانبی اولیه موبایل را تهیه کنید تا تلفن همراه خود را از هر گونه آسیب ایمن نگه دارید.

خرید عمده قاب گوشی :لوازم جانبی موبایل مانند قاب و کاور، خطر خراش را از بین می برد. همچنین زیبایی موبایل شما را افزایش می دهد. انواع طرح های حرفه ای و درجه یک برای دختران و پسران موجود است.

خرید عمده گلس : گلس ها نیز برای محافظت از صفحه نمایش در برابر شکستگی و خراش تصادفی می باشند. اکنون، می‌توانید انواع مختلفی از گلس ها را از تهران جانبی تهیه کنید؛ مانند ضد آبی، D+، Super D، گلس UV و 11D. هر مدل از گوشی ممکن است به نوعی از گلس محافظ نیاز داشته باشد. از این رو شما می توانید آنها را بر این اساس خریداری کنید.

خرید عمده پاوربانک : پاور بانک به عنوان فضای ذخیره‌سازی اضافی برای باتری در سفر یا زمانی که پریز برق در نزدیکی ندارید کار می‌کند. می توانید روزی یک بار پاوربانک ها را شارژ کرده و در کیف خود نگه دارید زیرا حمل آن ها بسیار آسان است.

مطالعه بیشتر:  بهترین لوازم جانبی آیفون 14 پرو در تهران جانبی

خرید عمده هدفون : چهارمین وسیله جانبی ضروری برای گوشی های هوشمند هدفون بلوتوث است. اینها برای از بین بردن سیم های بیش از حد مناسب هستند و به راحتی قابل حمل هستند. می توانید آن ها را به طور کامل شارژ کنید و در کل روز به خوبی کار خواهند کرد. هدفون های بلوتوثی ( ایرپاد) با قیمت های متفاوتی در بازار موجود است و با هر بودجه ای میتوانید نمونه ای از آن را تهیه کنید.

لوازم جانبی موبایل در تهران

تولید کننده تجهیزات اصلی در مقابل تولید کننده شخص ثالث

مردم اغلب بین تولید کنندگان OEM و شخص ثالث گیج می شوند. بنابراین، در اینجا در چند نکته، می توانید معنی، مزایا و معایب آنها را درک کنید.

1. سازنده تجهیزات اصلی: همچنین به عنوان OEM شناخته می شود، این شرکت ها در اصل لوازم جانبی موبایل را با در نظر گرفتن تمام عوامل لازم محصول خاص خود را تولید می کنند. برخی از این شرکت ها شامل سامسونگ، اپل، RealM و بسیاری دیگر هستند. می توانید مستقیماً از طریق آنلاین یا آفلاین محصولات را از آنها خریداری کنید.

مزایا: شما مستقیماً از تولید کننده دست اول خرید می کنید. از این رو گارانتی و اعتبار بیشتری پیدا می کنند. هر زمان که مشکلی در مورد محصول وجود داشت می توانید با خدمات مشتری تماس بگیرید. تا زمانی که محصول در دوره گارانتی قرار نگیرد می توانید درخواست تعمیر یا تعویض کنید.

معایب: محصولات از نظر قیمت بالاتر از تولید کنندگان شخص ثالث هستند. در صورت اتمام گارانتی، هزینه تعمیر این محصولات نیز بالاست. برای تعمیر باید محصول را مدت بیشتری در مراکز خدمات بگذارید. و تنوع موجود در هر دسته بندی کمتر و دقیق است.

2.  تولیدکننده شخص ثالث یا همان واسطه: این تولیدکنندگان در چند سال گذشته در همه جا تقویت شده اند. شرکت هایی که محصول اصلی را تولید نمی کنند اما لوازم جانبی موبایل و سایر اقلام مرتبط آن را با کیفیت محصول 90 تا 94 درصد یکسان تولید می کنند به عنوان تولید کنندگان شخص ثالث شناخته می شوند. آنها مستقیماً محصولات را به عمده فروشان و خرده فروشان می دهند تا آنها را در بازار بفروشند.

مزایا: بزرگترین مزیت محصولات ارزان قیمت با کیفیت و روش های استفاده تقریبا یکسان است. می توانید آنها را به صورت آنلاین یا آفلاین از فروشندگان محلی خریداری کنید. آنها دارای تنوع زیادی از گزینه ها، طرح ها و کیفیت هستند. شما می توانید محصولات را با گارانتی یا بدون گارانتی خریداری کنید. آنها را می توان از هر مغازه محلی با چند ساعت یا یک روز تعمیر کرد.

مطالعه بیشتر:  بهترین سایت های موبایل و لوازم جانبی موبایل

معایب: برندها ناشناخته هستند و افراد کمتری در مورد آنها می دانند. صدها گزینه در دسترس است. بنابراین، خرید لوازم جانبی شخص ثالث آسان نیست.

از این رو، می توانید هر یک از محصولات را مستقیماً از OEM یا تولید کنندگان شخص ثالث انتخاب کنید.

چگونه لوازم جانبی موبایل را انتخاب کنیم؟

قبل از خرید عمده لوازم جانبی موبایل، باید به چند فاکتور مهم توجه کنید تا خریدی مطمئن داشته باشید. در اینجا چیزهای زیادی وجود دارد که باید به دنبال آنها باشید:

  • نظرات کاربران را از هر وب سایت تجارت الکترونیک، ترجیحا تهران جانبی بررسی کنید. هزاران کاربر پس از استفاده از یک محصول، بازخورد خود را ارسال می کنند. از این رو، باید آن را بررسی و مقایسه کنید تا محصولی شایسته انتخاب کنید.
  • آموزش های محصول یا جعبه گشایی محصولات مختلف را بررسی کنید. دانستن جزئیات بیشتر در مورد محصولات و ویژگی های آنها کمک می کند. بسیاری از YouTubers راهنمای خرید مناسب و بررسی دقیق برخی از محصولات اصلی را نیز نشان می دهند.
  • سیاست بازگشت و سیاست بازگشت نقدی فروشنده را بررسی کنید. هنگام خرید آنلاین باید این مورد بررسی شود. برخی از محصولات زمان مشخصی برای بازگرداندن و دریافت وجه نقد دارند. شرکت ها یا پلتفرم های آنلاین شرایط را اصلاح می کنند.
  • لیستی از محصولات، اندروید، آیفون و سایر شرکت ها با محصولات متنوع تهیه کنید. بنابراین، اگر یک تلفن همراه جدید خریداری میکنید، لیستی از لوازم جانبی موبایل مورد نیاز را تهیه کنید و سپس سفارش دهید.

به این ترتیب، لوازم جانبی تلفن همراه متعددی در تهران جانبی وجود دارد که می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود آنها را خریداری کنید.

اکسسوری و لوازم جانبی موبایل دیگر

به غیر از محصولات ضروری گوشی هوشمند، ابزارهای اضافی دیگری نیز وجود دارد که می توانید خریداری کنید. بعضی از آنها را در ادامه معرفی کرده ایم:

  • Tripod مخفف فیلمبرداری است. این گوشی موبایل را در حالت ثابت نگه می‌دارد و می‌توانید ساعت‌های طولانی به‌صورت زنده به آن دسترسی داشته باشید.
  •  رینگ لایت را می‌توان روی پایه سه‌پایه قرار داد تا نور روشنی به ناحیه برای یک عکس واضح بدهد.
  • Gimbels برای تثبیت صفحه هنگام فیلمبرداری در حال حرکت در دسترس است.
  • قاب های فانتزی با طرح های فراوان در بازار افزوده شده به لیست هستند.
  • پاپ سوکت ها نیز یک محصول جدید و واقعا مفید برای نگه داشتن تلفن همراه به راحتی برای ساعات طولانی است.
  • هولدرهای تلفن همراه بهتر است در ادارات یا میزهای مطالعه استفاده شوند.
مطالعه بیشتر:  چرا میکروفون هندزفری کار نمیکند؟

به این ترتیب لوازم جانبی موبایل متعددی در بازار موجود است که می تواند به شما کمک کند تا کارهای بیشتری را با دستگاه خود انجام دهید.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل از تهران جانبی

 چگونه می توانم کیفیت محصول را تعیین کنم؟

برای تعیین کیفیت هر لوازم جانبی، باید موادی را که سازنده برای ساخت محصول استفاده کرده است بررسی کنید. اگر کیفیت مواد بالا باشد، محصول اصلی آن در نهایت با دوام و ماندگار می شود. مواد استفاده شده به راحتی در پشت هر محصول در دسترس است، یا می توانید برای اطلاعات بیشتر، راهنمای کاربر یا راهنمای یوتیوب را بررسی کنید.

همچنین طبق نظر کارشناسان ما می توانید لوازم جانبی موبایل را از یک رسانه آنلاین مانند فروشگاه تهران جانبی خریداری کنید. در اینجا می توانید تنوع و مقایسه بین محصولات مختلف را در یک مکان دریافت کنید. شما می توانید مستقیماً از فروشندگان سؤال بپرسید و آنها راهنمایی های لازم را به شما ارائه می دهند. ما افرادی را دیده ایم که جزئیات عالی را از وب سایت های آنلاین می گیرند.

 آیا لوازم جانبی موبایل ارزش خرید آنلاین از تهران جانبی را دارد؟

بله، مطمئناً ارزش خرید آنلاین را دارد، زیرا در صورتی که محصول را شایسته ندانید، مهلتی برای بازگرداندن آن می دهد. فروشندگان آنلاین همچنین، گارانتی و پشتیبانی به موقع در ساعات کاری ارائه می دهند. می‌توانید کاتالوگ‌های فروشندگان را بررسی کنید یا از طریق برنامه‌های پیام‌رسان به‌روزرسانی‌های منظم را بخواهید.

 بهترین مکان برای خرید لوازم جانبی موبایل کدام است؟ سخن پایانی

با توجه به موارد گفته شده در بالا برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل به مکانی نیاز دارید که تنوع لوازم جانبی در آن بسیار زیاد باشد. از طرفی خرید عمده لوازم جانبی از وبسایت های برند، که گفته شد بسیار گران تمام میشود. بنابراین بهتر است از گزینه واسطه برای خرید عمده خود استفاده کنید. البته نه هر واسطه ای! 

وبسایت تهران جانبی به صورت بسیار گسترده ای در زمینه فروش عمده لوازم جانبی موبایل فعالیت میکند. به طوری که تمام محصولات خود را به صورت اورجینال و وارداتی در سایت قرار داده است. قیمت محصولات این سایت بنا به کیفیت آنها بسیار باورنکردنی است. پس برای خرید عمده لوازم جانبی موبایل ما به شما تهران جانبی را پیشنهاد میکنیم.

5/5 - (1 امتیاز)

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا