تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

هدفون گیمینگ چیست وبهترین هدست های گیمینگ بازار کدامند؟

هدفون گیمینگ چیست؟

هدفون های گیمینگ ویژگی هایی دارند که از دسته هدفون های معمولی جدا میشوند. معمولا این نوع هدفون ها از سایر هدفون های معمولی کمی گران تر است اما این مورد شامل تمامی مدل ها نمیشود! در این مقاله از سایت تهران جانبی میخواهیم به معرفی بهترین هدفون های گیمینگ بپردازیم و به طور کلی بفهمیم هدفون گیمینگ چیست و چه ویژگی هایی دارد. بنابراین برای خرید بهترین هدفون بازار با قیمتی مناسب به این مطلب اعتماد کنید.

ویژگی های هدفون گیمینگ

از ویژگی های بارز این هدفون ها که باعث تفاوت آنها با هدفون های معمولی شده است دارا بودن میکروفون است. میکروفون در هدفون های گیمینگ واجب است. از ویژگی های دیگر نیز می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • حذف نویز: در هدفون های حرفه ای گیمینگ و اغلب این نوع هدفون ها صدای محیط اطراف به خوبی حذف میشود و به عبارتی حذف نویز انجام میشود تا حواس پرتی برای فرد گیمر ایجاد نشود.
  • حذف صدای فراگیر: صدای فراگیر به این معنی است که صدا از بیش از دو کانال پخش می شود. این امر باعث می شود که صداها در اطراف شما شنیده شوند، درست مانند دنیای واقعی. صداهای فراگیر می توانند به گیمرها کمک کنند تا موقعیت دشمنان و سایر عناصر محیطی را در بازی تشخیص دهند.
  • راحتی : هدفون های گیمینگ باید راحتی قابل توجهی داشته باشد تا در طول استفاده گیمر دچار خستگی نشود. معمولا هدفون های گیمینگ با کیفیت و استاندارد گیمینگ دارای بالشتک هایی میباشد که به خوبی روی گوش فرد تنظیم خواهد شد.
مطالعه بیشتر:  سوکت شارژ گوشی چیست و چه زمانی به تعویض آن نیاز داریم؟

انواع هدفون گیمینگ

در سایت تهران جانبی هدفون های گیمینگ خود انواعی دارند. رایج ترین آنها در بازار به شرح زیر است:

  • هدفون سیمی: این نوع هدفون ها از طریق سیم به دستگاه شما متصل میشود و معمولا قیمت کمتری نسبت به هدفون های بی سیم دارند.
  • هدفون بی سیم: هدفون های بی سیم از پرطرفدار ترین هدفون های گیمینگ هستند که از طریق بلوتوث به دستگاه مورد نظر متصل میشود. محبوبیت این هدفون ها به دلیل آزادی حرکت گیمر میباشد.
  • هدفون استریو: این هدفون ها صدا را از دو کانال منتشر می کند و فضای واقعی تری به بازی می بخشد. البته این نوع هدفون ها از هدفون های فراگیر ارزان تر هستند.
  • هدفون های فراگیر: همانطور که گفتیم این نوع هدفون ها میتوانند فضای بازی را برای گیمر بسیار واقعی جلوه دهند.

نکات مهم برای انتخاب هدفون گیمینگ مناسب

هنگام انتخاب هدفون گیمینگ مناسب، عوامل مختلفی را باید در نظر بگیرید. برخی از این عوامل عبارتند از:

  • بودجه: هدفون های گیمینگ در طیف وسیعی از قیمت ها موجود هستند. بودجه خود را قبل از خرید هدفون گیمینگ در نظر بگیرید.
  • نوع بازی: نوع بازی هایی که می خواهید بازی کنید بر نوع هدفون گیمینگ مورد نیاز شما تأثیر می گذارد. اگر بازی های تیراندازی اول شخص یا بازی های استراتژیک بازی می کنید، به هدفون گیمینگ با صدای فراگیر نیاز دارید.
  • راحتی: هدفون های گیمینگ باید راحت باشند تا بتوانید در طول جلسات طولانی بازی از آنها استفاده کنید. هنگام امتحان کردن هدفون های گیمینگ، اطمینان حاصل کنید که آنها راحت هستند.
مطالعه بیشتر:  فروش عمده لوازم جانبی موبایل در قم

لیست بهترین هدفون های گیمینگ در بازار

در اینجا چند تا از بهترین هدفون های گیمینگ 2023 را معرفی کرده ایم:

هدفون گیمینگ ریزر Black Shark V2 Pro

هدفون گیمینگ ریزر Black Shark V2 Pro یکی از بهترین هدفون های گیمینگ بازار در سال 2023 است. این هدفون دارای صدای فراگیر 7.1 کاناله، میکروفون با کیفیت بالا و طراحی ارگونومیک است.میکروفون با کیفیت بالا این هدفون به گیمرها امکان می دهد تا با هم تیمی های خود ارتباط برقرار کنند. طراحی ارگونومیک این هدفون باعث می شود که گیمرها بتوانند در طول جلسات طولانی بازی از آن استفاده کنند.

هدفون گیمینگ ریزر Black Shark V2 Pro

هدفون گیمینگ لاجیتک G Pro X

هدفون گیمینگ لاجیتک G Pro X یک گزینه عالی برای گیمرهای حرفه ای است. این هدفون دارای صدای فراگیر 7.1 کاناله، میکروفون قابل جدا شدن و تنظیمات سفارشی است.میکروفون قابل جدا شدن این هدفون به گیمرها امکان می دهد تا در صورت نیاز میکروفون را جدا کنند. تنظیمات سفارشی این هدفون به گیمرها امکان می دهد تا صدای هدفون را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنند.

هدفون گیمینگ لاجیتک G Pro X

هدفون گیمینگ استیل سریز Arctis 7+

هدفون گیمینگ استیل سریز Arctis 7+ یک گزینه عالی برای گیمر هایی است که به دنبال یک هدفون گیمینگ بی سیم راحت هستند. این هدفون دارای صدای فراگیر 7.1 کاناله، اتصال بی سیم و طراحی راحت است.اتصال بی سیم این هدفون به گیمرها آزادی حرکت بیشتری را می دهد. طراحی راحت این هدفون باعث می شود که گیمرها بتوانند در طول جلسات طولانی بازی از آن استفاده کنند.

هدفون گیمینگ استیل سریز Arctis 7+

هدفون گیمینگ ایسوس ROG Delta S

هدفون گیمینگ ایسوس ROG Delta S یک گزینه عالی برای گیمر هایی است که به دنبال یک هدفون گیمینگ با صدای فراگیر و فناوری حذف نویز هستند. این هدفون دارای صدای فراگیر 7.1 کاناله، میکروفون با کیفیت بالا و فناوری حذف نویز است.فناوری حذف نویز این هدفون به گیمرها کمک می کند تا روی بازی خود تمرکز کنند و از مزاحمت های خارجی جلوگیری کنند.

مطالعه بیشتر:  معرفی بهترین تبلت های قلم دار موجود در بازار

هدفون گیمینگ کورسیر VIRTUOSO RGB Wireless XT

هدفون گیمینگ کورسیر VIRTUOSO RGB Wireless XT یک گزینه عالی برای گیمر هایی است که به دنبال یک هدفون گیمینگ با صدای فراگیر، میکروفون با کیفیت بالا و طراحی لوکس هستند. این هدفون دارای صدای فراگیر 7.1 کاناله، میکروفون با کیفیت بالا و طراحی لوکس است.

هدفون گیمینگ کورسیر VIRTUOSO RGB Wireless XT

جمع بندی

با توجه به تمام مطالب فهمیدیم هدفون های گیمینگ یک سرمایه گذاری عالی برای گیمرهای جدی است. این هدفون ها می توانند به گیمرها کمک کنند تا بازی های خود را بهتر تجربه کنند. با توجه به عوامل مختلف هنگام انتخاب هدفون گیمینگ مناسب، می توانید هدفون گیمینگ را پیدا کنید که برای نیازهای شما مناسب است. فروشگاه لوازم جانبی موبایل تهران جانبی به شما در انتخاب بهترین هدفون گیمینگ کمک میکند در زمینه پخش عمده هدفون بسیار فعال و برتر میباشد. از طرفی خرید عمده لوازم جانبی موبایل و انواع هدفون ها از تهران جانبی میتواند برای شما بسیار سودمند باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا