تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

شارژر فندکی چیست و بهترین شارژر های فندکی بازار کدامند؟

از دغدغه های افرادی که بیشتر وقت خود را در خودرو میگذرانند به اتمام رسیدن شارژ گوشیشان است. این مشکل راه حل دارند و راه آن استفاده از شارژر فندکی می باشد. ما در این مقاله از تهران جانبی میخواهیم شارژر فندکی را به شما عزیزان معرفی کنیم و ادامه بهترین شارژر های فندکی را به شما معرفی کنیم. شما هنگام خرید شارژر فندکی باید نکاتی را در نظر بگیرید زیرا استفاده از آن در سلامت باتری موبایل شما تاثیر گذار است. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید زیرا تمام موارد گفته شده با جزییات کامل بررسی شده است.

شارژر فندکی چیست؟

میدانید که خودرو ها دارای فندک هستند. این درگاه علاوه بر فندک استفاده های دیگری مانند شارژر دارد. درگاه شارژر فندکی مانند یک آداپتور عمل میکند و پس از متصل کردن کابل شارژ شما را به برق متصل میکند و میتوانید موبایل خود را شارژ کنید.شارژر فندکی یکی از لوازم جانبی ضروری برای هر خودرویی است.

انواع شارژر فندکی

شارژر فندکی‌ها در انواع مختلفی با ویژگی‌های متفاوتی در بازار موجود هستند. برخی از مهم‌ترین انواع شارژر فندکی عبارتند از:

  • شارژر فندکی تک پورت: این شارژر‌ها یک پورت USB دارند و فقط می‌توانند یک دستگاه را شارژ کنند.
  • شارژر فندکی دو پورت: این شارژر‌ها دو پورت USB دارند و می‌توانند دو دستگاه را به‌طور همزمان شارژ کنند.
  • شارژر فندکی سریع: این شارژر‌ها از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند و می‌توانند دستگاه‌ها را با سرعت بیشتری شارژ کنند.
  • شارژر فندکی هوشمند: این شارژر‌ها به‌طور خودکار شدت جریان و ولتاژ را با توجه به دستگاه متصل تنظیم می‌کنند و از آسیب دیدن دستگاه جلوگیری می‌کنند.
مطالعه بیشتر:  راه های از بین بردن حباب زیر گلس گوشی

عوامل مهم در انتخاب شارژر فندکی

همانطور که پیش تر گفتیم هنگام انتخاب شارژر فندکی باید به عوامل مختلفی توجه کنید. برخی از مهم‌ترین عوامل عبارتند از:

  • تعداد پورت‌ها: اگر قصد دارید چندین دستگاه را به‌طور همزمان شارژ کنید، باید یک شارژر فندکی دو پورت یا بیشتر انتخاب کنید.
  • توان خروجی: توان خروجی شارژر فندکی تعیین می‌کند که دستگاه‌ها با چه سرعتی شارژ می‌شوند. اگر دستگاه‌های شما از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند، باید یک شارژر فندکی با توان خروجی بالا انتخاب کنید.
  • فناوری شارژ سریع: اگر می‌خواهید دستگاه‌های خود را با سرعت بیشتری شارژ کنید، باید یک شارژر فندکی با فناوری شارژ سریع انتخاب کنید.
  • ایمنی: شارژر فندکی باید از استاندارد‌های ایمنی لازم برخوردار باشد تا از آسیب دیدن دستگاه‌ها جلوگیری کند.
بهترین شارژر فندکی بازار کدام است

معرفی بهترین شارژر فندکی‌های بازار

در ادامه به معرفی برخی از بهترین شارژر فندکی‌های بازار در سال 1402 می‌پردازیم عمر طولانی و کیفیت خوب این شارژر ها سبب محبوبیت و برتری آنها شده است:

دارای دو پورت USB، جریان عبوری 3 آمپر، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع QC3.0، دارای قابلیت PD، دارای یک عدد کابل تایپ سی، جنس بدنه : پلاستیکی. شارژر فندکی تسکو مدل TCG34 جنس بدنه این محصول از پلاستیک است. درون جعبه این فندکی یک کابل تایپ سی موجود می باشد . این محصول از قابلیت QC3.0 و PD پشتیبانی می کند.

دارای دو خروجی USB و Type-C، قابلیت شارژ هم زمان دو دستگاه، دارای فست شارژ، دارای فناوری Quick Charge، دارای USB PD، حداکثر توان 37W. شارژر فندکی دو پورت Mcdodo مدل CC-5970 ، دارای فناوری های PD و Quick Charge می باشد. دارای دو خروجی USB و تایپ سی ، که هم زمان توانایی شارژ کردن دو دستگاه را دارد. از فست شارژ پشتیبانی می کند و حداکثر توان این مدل 37W است.

  • شارژر فندکی سامسونگ مدل EP-L1600NBE
مطالعه بیشتر:  نقد و بررسی سامسونگ A51 بر اساس نظرات کاربران

این شارژر فندکی دارای دو پورت USB است و توان خروجی آن 15 وات است. این شارژر از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و می‌تواند دستگاه‌های سامسونگ را با سرعت بالایی شارژ کند.

  • شارژر فندکی Anker مدل A2051

این شارژر فندکی دارای دو پورت USB است و توان خروجی آن 65 وات است. این شارژر از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و می‌تواند دستگاه‌های مختلف را با سرعت بالایی شارژ کند.

  • شارژر فندکی Baseus مدل CCBX-A02

این شارژر فندکی دارای دو پورت USB است و توان خروجی آن 45 وات است. این شارژر نیز از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و می‌تواند دستگاه‌های مختلف را با سرعت بالایی شارژ کند.

آیا شارژر فندکی برای خودرو ضرری دارد؟

شارژر فندکی هیچ ضرری برای باتری خودرو های جدید تر ندارد. زیرا ماشین های جدیدتر به گونه ای تنظیم شده اند که برق را به طور یکسان تقسیم بندی کرده و به قسمت های مورد نظر برساند. اما این مورد در ماشین های قدیمی صادق نیست و ممکن اس در طولانی مدت به باتری خودرو آسیب برساند. توجه داشته باشید که در وهله اول کیفیت شارژر فندکی حرف اول را برای آسیب نزدن به خودرو و گوشی می زند.

نتیجه‌گیری

شارژر فندکی یک وسیله ضروری برای هر خودرویی است. با انتخاب یک شارژر فندکی مناسب دغدغه اتمام شارژ گوشی شما هنگامی که به پریز برق دسترسی ندارید برطرف خواهد شد.برای خرید عمده شارژر فندکی می‌توانید از سایت‌های معتبر مانند تهران جانبی اقدام کنید. این سایت انواع مختلفی از شارژر فندکی با قیمت‌های مناسب به صورت عمده  عرضه می‌کند.

5/5 - (1 امتیاز)

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا