راهنمای خرید

راهنمای انتخاب بهترین اسپیکر تا ۲ میلیون در بازار سال ۲۰۲۴

اسپیکر ها مخصوصا اسپیکر های بلوتوثی در بازار جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند و به یکی از پرفروش ترین محصولات تبدیل شده اند. در انتخاب بهترین اسپیکر برای خرید، انواع مختلفی از عوامل باید در نظر گرفته شوند. از قبیل اندازه، نوع ورودی صدا، امکانات اتصال به دستگاه های دیگر و البته کیفیت صدا. چرا که با تنوع گسترده ای از این محصول  در بازار روبه رو میشوید.

هدف اصلی از خرید یک اسپیکر با کیفیت، ارائه صدای واضح و با کیفیت بالا است. همچنین، امکانات اضافی مانند قابلیت اتصال به بلوتوث، کنترل صدا از راه دور و قابلیت پشتیبانی از استانداردهای صوتی مختلف نیز مزایایی هستند که در انتخاب اسپیکر مطلوب می‌توانند موثر باشند. در ادامه راهنمای کامل خرید بهترین اسپیکر در بازار را برای شما عزیزان قرار داده ایم. همچنین چند مدل از بهترین اسپیکر ها را نیز برای شما عزیزان معرفی کرده ایم.

پیشنهاد ویژه: اگر مغازه دار هستید و قصد خرید عمده اسپیکر را دارید، ما به شما سایت تهران جانبی را پیشنهاد میکنیم. با قیمتی ارزان بهترین اسپیکر ها رو به صورت بخرید و سود بالایی را از فروش هر کدام بدست آورید.

معرفی بهترین اسپیکر ها تا 2 میلیون

رنج قیمتی اسپیکر های بلوتوثی در بازار بسیار متنوع است. در اینجا اسپیکر های تا 2 میلیون را معرفی میکنیم که به نظر اسپیکر های خوش قیمتی هستند و نه گران و نه ارزان  اند. پس اگر قصد خرید اسپیکر با قیمت 2 میلیون دارید می توانید از مثال های زیر استفاده کنید و تجربه خوبی را از خرید اسپیکر داشته باشید.

اسپیکر بلوتوثی زیلوت مدل p1

برند زیلوت به طراحی ظاهری این اسپیکر بسیار اهمیت داده و قطعا توجه شما را در نگاه اول به خود جلب میکند. طراحی اسپیکر زیلوت مدل p1، بیضی شکل است که در بالای آن دسته ای برای حمل راحت آن قرار گرفته است. سایز این اسپیکر مناسب است و در همه جا به خوبی می توانید آن را حمل کنید. روبه رو یا همان جلوی این اسپیکر دکمه های کنترل کننده مختلف و همچنین یک نمایشگر بسیار کوچک قرار گرفته است. در این اسپیکر از رقص نور نیز استفاده شده است که جذابیت آن را چند برابر میکند.

وزن این اسپیکر 4 کیلوگرم است که ممکن است حمل آن برای همه آسان نباشد اما به طور کلی در لیست اسپیکر های قابل حمل قرار گرفته است.اسپیکر زیلوت P1 دارای صدای بلند و کیفیت بالا با تکنولوژی پیشرفته است که تجربه‌ی بی‌نظیری را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین، این اسپیکر دارای باتری قدرتمندی است که به شما امکان پخش مداوم تا 10 ساعت موسیقی را می‌دهد. با قابلیت اتصال به دستگاه‌های مختلف از طریق بلوتوث 4.2، AUX و کابل USB، اسپیکر زیلوت P1 برای استفاده در مکان‌های مختلف از جمله خانه، محل کار، ماشین و یا بیرون از منزل مناسب است.

در مجموع، اسپیکر زیلوت P1 انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال یک اسپیکر کم حجم و قدرتمند برای لذت بردن از موسیقی هستند و قیمتی مناسب هستند.

اسپیکر بلوتوثی زیلوت مدل p1

اسپیکر کینگ استار مدل KBS 335

یکی دیگر از بهترین اسپیکر ها تا 2 میلیون اسپیکر کینگ استار است که با طراحی خاص خود در نگاه اول توجه همه را به خود جلب میکند. این اسپیکر با قابلیت های ویژه خود در لیست بهترین اسپیکر های بلوتوثی خوش قیمت قرار گرفته است که فروش ویژه ای تا کنون نیز داشته است. وزن این اسپیکر تنها حدود 2 کیلوگرم است که با بندی که بالای آن قرار گرفته به راحتی در همه جا می توانید آن را با خود حمل کنید. درگاه ها و دکمه های مختلفی روی این اسپیکر قرار گرفته که ویژگی های خوب این محصول محسوب میشود.

حداکثر توان این اسپیکر 24 وات است که به خوبی می تواند یک فضای متوسط را با صدای بی نظیر خود پوشش دهد. البته این اسپیکر برای مهمانی های بزرگ مناسب نیست و برای چنین مهمانی هایی باید اسپیکر هایی با توان خروجی 50 وات و بیشتر بگیرید. بلوتوث این اسپیکر نیز ورژن 5 هست که پایداری خوبی را برای متصل شدن به گوشی فراهم میکند. همچنین از طریق کابل AUX نیز میتوانید اتصال خود را با اسپیکر برقرار کنید.

اسپیکر کینگ استار مدل KBS 335 از یک باتری با ظرفیت 2000 بهره میبرد. که این ظرفیت در 6 ساعت میتواند شارژدهی داشته باشد البته در صورت قرار دادن روی ولوم در حالت 50 درصد. در غیر این صورت 4 ساعت شارژ دهی را با این اسپیکر تجربه خواهید کرد. به طور کلی اگر به دنبال اسپیکر قابل حمل و بلوتوثی تا رنج قیمت 2 میلیون هستید این مدل از برند کینگ استار میتواند به خوبی رضایت شما را جلب کند.

اسپیکر کینگ استار مدل KBS 335

اسپیکر تسکو مدل TS 2305

تسکو در حال حاضر یکی از بهترین برند های ایرانی در تولید انواع لوازم جانبی است. اسپیکر های بلوتوثی تسکو علاوه بر کیفیت از نظر قیمت در بازار بسیار غوغا کرده است. اسپیکری که از این برند در رنج قیمت 2 میلیون می توانیم به شما عزیزان معرفی کنیم TS 2305  است که مزیت های مختلفی دارد. این اسپیکر تنها 2.2 کیلوگرم است که میتوانید به راحتی در همه جا با خود حمل کنید. این اسپیکر با داشتن درگاه های مختلفی مانند AUX، درگاه کارت حافظه و مموری و همچنین اتصال با بلوتوث به شما این امکان را میدهد که در هر شرایطی بتوانید به اسپیکر خود متصل شوید. 

این اسپیکر از بلوتوث نسخه 5 بهره میبرد که تا فاصله 10 متری را به خوبی پوشش داده و در این فاصله بلوتوث شما قطع نخواهد شد. حداکثر توان خروجی این محصول نیز 30 وات است که به خوبی یک فضای متوسط را پوشش میدهد. البته این اسپیکر برای مهمانی های بزرگ و شلوغ زیاد مناسب نیست. ظرفیت باتری آن 7200 است که تا 4 ساعت پخش مداوم موسیقی شارژدهی دارد. کافیست این اسپیکر تسکو را تهیه کنید و خودتان از نزدیک مزیت و ویژگی های خوب این اسپیکر را مشاهده کنید.

اسپیکر تسکو مدل TS 2305

اسپیکر جی بی ال GO 3

یکی از ویژگی‌های بارز این اسپیکر از JBL، ابعاد بسیار کوچک و جمع و جور آن است که به راحتی در جیب قرار می‌گیرد و همواره همراه شما خواهد بود. این اسپیکر تنها در حدود 200 گرم وزن دارد و ابعاد آن نیز 87.5x75x41.3 میلی‌متر است. روی بدنه‌اش لوگوی JBL به اندازه‌ی کافی بزرگ قرار داده شده و طراحی بدنه‌اش بسیار زیبا و مقاوم است. از جذابیت بیشتر این اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL GO 3، پشتیبانی از گواهی IP67 است، به این معنی که شما می‌توانید آن را در آب محیط قرار داده یا در مکان‌های مرطوب استفاده نمایید.

توان خروجی این مدل 4.2 وات است که البته با توجه به ابعاد کوچک آن، این توان مناسب بوده و صدایی  با کیفیت بسیار خوبی ارائه می‌دهد. پایداری باتری این محصول حدود 5 ساعت است، که باتری ظرفیت 750 میلی‌آمپر‌ساعتی آن این امکان را فراهم کرده است. پس اگر به دنبال خرید یک اسپیکر با کیفیت، کوچک، زیبا و مقاوم در برابر آب هستید، می‌توانید این مدل را به لیست خرید خود اضافه کنید.

اسپیکر جی بی ال GO 3

اسپیکر لیتو مدل LK45 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل LK45 یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال یک اسپیکر کوچک اما با کیفیت برای جمع‌های کوچک هستند. این اسپیکر ابعاد کوچکی با اندازه 200x80x60 میلی‌متر دارد و تنها 700 گرم وزن دارد. این مدل دارای دکمه‌های مختلفی برای کم و زیاد کردن صدا، خاموش و روشن کردن، تغییر حالت و قطع میکروفون می‌باشد. همچنین، این اسپیکر دارای پورت‌های DisplayPort، DVI-D، USB و شیار کارت حافظه MicroSD است.

توان خروجی این اسپیکر 5 وات می باشد و دو ساب‌ووفر 6 اینچی دارد که صدای بیس عالی‌ای تولید می‌کند. شما می‌توانید به این اسپیکر از طریق بلوتوث نسخه 5 یا AUX متصل شوید که برد بلوتوث آن تا 15 متر و باتری آن با ظرفیت 1200 میلی‌آمپر‌ساعتی است. این مدل همچنین دارای گواهی CE اروپا و گواهی ROHS اروپا می‌باشد و از اکولایزر برای تنظیم صدا بر اساس سلیقه شما استفاده می‌کند. همچنین این اسپیکر دارای میکروفون است که به شما امکان می‌دهد با بلندی زیاد صدای خود را بشنوید و آهنگ بخوانید، همچنین باتری آن به مدت 3 تا 5 ساعت شارژدهی می‌کند، بسته به میزان استفاده.

اسپیکر لیتو مدل LK45 

هنگام خرید اسپیکر چه مواردی را بررسی کنیم؟

برای خرید اسپیکر، باید موارد زیر را بررسی کنید:

  •  کیفیت صدا: این یکی از مهم‌ترین موارد است که باید بررسی کنید. بررسی کنید که اسپیکر دارای صدای واضح و با کیفیت است یا خیر.
  •  قدرت صدا: بررسی کنید قدرت صدای اسپیکر برای فضای مورد استفاده شما مناسب است یا خیر.
  • اتصالات: بررسی کنید که اسپیکر دارای اتصالات مختلفی برای اتصال به دستگاه‌های مختلف است یا خیر.
  •  طراحی و اندازه: بسته به فضای مورد استفاده، بررسی کنید که طراحی و اندازه اسپیکر مناسب است یا خیر.
  •  قابلیت‌های اضافی: بررسی کنید که اسپیکر مورد نظر دارای قابلیت‌های اضافی مانند اتصال بی‌سیم، کنترل از راه دور و … است یا خیر.
  •  قیمت: نهایتا بررسی کنید که قیمت اسپیکر مورد نظر مناسب است یا خیر.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بهترین اسپیکر های بلوتوثی تا دو میلیون پرداختیم. همانطور که گفتیم مدل ها و برند های مختلفی در این زمینه فعالیت میکنند. بنابراین نمیتوان روی هر برندی برای داشتن صدا و محصولی با کیفیت حساب کرد. در این مقاله 5 تا از بهترین و خوش قیمت ترین اسپیکر های قابل حمل را معرفی کردیم. در سایت تهران جانبی تنوع بیشتری از اسپیکر میتوانید ببینید که قطعا از خوش قیمتی آن حیرت زده خواهید شد.

Rate this post

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا