اتاق خبر

محصولات اپل كه ديگر توليد نميشوند!

به گزارش تهران جانبی ؛ در سال ۲۰۲۳، اپل تصمیم گرفت تولید پنج محصول مهم را متوقف کند، ازجمله مک‌بوک پرو ۱۳ اینچ مجهز به تاچ بار.

این تصمیم شامل تولید آیفون ۱۳ مینی، مک بوک پرو ۱۳ اینچ، پک باتری مگ سیف، شارژر مگ سیف دوئو و لوازم جانبی چرمی بود. اپل اعلام کرد که این محصولات دیگر تولید نمی‌شوند.

آیفون ۱۳ مینی که در ماه سپتامبر (شهریور و مهر) پس از معرفی سری آیفون ۱۵ تولید متوقف شد، در حال حاضر در فروشگاه آنلاین اپل در ایالات متحده وجود دارد.

این مدل با صفحه‌نمایش ۵٫۴ اینچی و حاشیه‌های باریک، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به گوشی های هوشمند کوچک‌ را جلب کرده بود؛ اما براساس تحقیقات کارشناسان فروش، این مدل نسبت به سایر مدل‌های آیفون فروش پایینی داشت.

مک بوک پرو ۱۳ اینچ نیز هفته‌ی گذشته پس از رویداد هرساله‌ی خود، تولید آن را متوقف کرد. این لپ تاپ طراحی هفت‌ساله‌ای داشت و آخرین مکی بود که به جای کلیدهای فیزیکی به نوار لمسی (تاچ بار) مجهز شده بود. مک بوک پرو ۱۴ اینچ جدید با پردازنده استاندارد M3 با قیمت ۱۵۹۹ دلار جایگزین مک‌ بوک پرو ۱۳ اینچ با قیمت ۱۲۹۹ دلار شد.

اپل

پک باتری مگ‌سیف و شارژر مگ سیف دوئو نیز در همان زمان تولید آن‌ها متوقف شد. پک باتری مگ‌سیف که به صورت مغناطیسی به پشت آیفون ۱۲ و نسل‌های جدیدتر آن متصل شده و عمر باتری را ساعت‌ها افزایش می‌دهد، و شارژر مگ سیف دوئو که دارای پد تاشو برای شارژر مگ سیف آیفون و باتری شارژر مغناطیسی اپل واچ بود.

مطالعه بیشتر:  شگفتی از اپل: پیشرفت به سوی فناوری 6G برای دستگاه‌های خود!

اپل همچنین تصمیم گرفت تولید لوازم جانبی چرمی خود را در ماه سپتامبر قطع کند. به جای آن، اپل ماده‌ی پارچه‌ای جدید FineWoven را برای لوازم جانبی معرفی کرد که به گفته‌ی این غول فناوری، نسبت‌ به چرم، کربن بسیار کمتری برای تولیدش مصرف می‌شود؛ اما مستعد خراش و لکه بودن آن شکایت خریداران را به‌دنبال داشته است.

مطالعه مقالات بیشتر در تهران جانبی :

نحوه دانلود موزيك از ساندكلود

فروش عمده لوازم جانبی موبایل در کرج

بهترین گوشی های شیائومی از نظر باتری

Rate this post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا