اتاق خبر

اپل با معرفي تبلت هاي جديد‎!

اپل در حال توسعه و ساخت نسل جدید تبلت‌های آیپد است که به احتمال زیاد در طی ماه‌های پیش رو معرفی خواهند شد. همچنین، اپل قرار است نسخه جدید مجیک کیبورد را نیز رونمایی کند.

اپل در حال حاضر در حال توسعه و ساخت نسل جدید تبلت‌های آیپد، آیپد مینی و آیپد ایر است که به احتمال زیاد در طی ماه‌های آینده معرفی خواهند شد. این تبلت‌ها با جدیدترین نسخه iPadOS 17 عرضه خواهند شد و تا قبل از ماه سپتامبر سال ۲۰۲۴ در بازار موجودخواهند بود. در سپتامبر سال آینده، اپل نسخه جدید iPadOS 18 را عرضه خواهد کرد.

هنوز زمان دقیقی برای معرفی و عرضه تبلت‌های جدید اپل مشخص نشده است، اما می‌توانیم بدانیم که چه مدل‌هایی از سری آیپد روانه بازار خواهند شد. اولین دستگاه موردانتظار اپل نسل جدید آیپد مینی است که طراحی مشابه نسل قبلی آیپد مینی ۲۰۲۱ را داراست. البته این تبلت با سخت‌افزار جدیدی که بهبود عملکرد پردازشی آن را به همراه دارد، مجهز خواهد شد.

تبلت های جدید اپل

اپل احتمالا دو مدل از آیپد ایر جدید را عرضه خواهد کرد که یکی از آن‌ها بزرگ‌ترین نمایشگر و یا مشخصات فنی بهتری نسبت به نسخهاستاندارد این تبلت را دارا خواهد بود. اما در طراحی این دو نسخه تفاوت چشمگیری وجود نخواهد داشت.

سومین و آخرین تبلت اپل نیز نسخه جدید آیپد است که یازدهمین نسل آن محسوب می‌شود. این تبلت نیز با طراحی مشابه نسل فعلی آیپد عرضه خواهد شد و با تراشه قوی‌تری مجهز خواهد شد. همچنین، نسخه جدید آیپد پرو با تراشه M3 نیز در دو اندازه مختلف روانه بازار خواهد شد.

مطالعه بیشتر:  گواهی MFi اپل در لوازم جانبی چیست و چه اهمیتی دارد؟

علاوه بر عرضه تبلت‌های جدید، گزارش‌ها حاکی از این است که اپل قصد دارد نسخه جدید مجیک کیبورد را رونمایی کند که تجربه کاربری مشابه لپتاپ را برای سری آیپد به ارمغان می‌آورد. این صفحه کلید از آلومینیوم ساخته شده و استحکام آن را بهبود می‌بخشد. همچنین، ترک‌پد مجیک کیبورد نیز بزرگ‌تر و با سنسورهای جدیدی مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود که مجیک کیبورد جدید همراه با نسل جدید آیپد‌ها معرفی شود.

مشاهده مقالات بیشتر در تهران جانبی :

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا