مقالات

گلکسی اس 8 جدید وارد بازار می شوند

این روزها خبر داغ کاربران و مشتریان گوشی های گلکسی سامسونگ را به خو مشغول کرده است. ورود آپدیت گلکسی اس 8 جدید به بازار خبری که باعث خوشحالی طرفداران این گوشی محبوب شده است. این گوشی جدید با قابلیت های تازه ای که دارد، امکانات بیشتری را به کاربران می دهد. به طوری که کار با گوشی را برای آنها تا حد زیادی راحت تر کرده است.

شرکت سامسونگ اعلام کرده است که قصد دارد. با انتشار به‌روزرسانی‌های امنیتی برای گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس 8 جدید خود به وعده هایی که پیش تر داده بود، عمل کند. ورود گلکسی اس 8 جدید به بازار وعده ای است. که مدیران این شرکت به مشتریان خود داده اند.

گلکسی اس 8 جدید وارد بازار می شوند

سامسونگ در سال گذشته گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس 8 جدید را وارد بازار کردند. که با استقبال زیادی هم مواجه شد. اکنون بروزرسانی این گوشی یک خبر خوش برای کاربرانی است. که به قابلیت های این محصول دلخوش کرده بودند. بسیاری از کاربران در سراسر دنیا با دریافت وعده های مدیران سامسونگ در انتظار برای دریافت نسخه بروزرسانی شده جدید هستند.

گلکسی اس 8 جدید از امنیت بیشتری نسبت به نسخه های دارد و در ماه اوت سال جاری 2018 میلادی در دسترس کاربران قرار می گیرد. از دیگر قابلیت های گلکسی اس 8 جدید می توان به وجود افزونه‌های متعدد در این نسخه به‌روزرسانی شده اشاره کرد. شماره ساخت گلکسی اس 8 جدید G950FXXU3CRGH است و 418 مگابایت حجم دارد.

 

Rate this post
مطالعه بیشتر:  محافظ موبایل و تبلت را با راهنمای خرید برچسب تهیه نمایید.

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا