مقالات

گلکسی اس 10 از بلاک چین پشتیبانی خواهد کرد

در سال 2008 به منظور پایش و دنبال کردن تراکنش‌های ارزی رمزگذاری شده بلاک چین ابداع شد. این متود شامل بلوک‌های متعددی می باشد که هر بلوک حاوی اطلاعات رمزگذاری شده از بلوک قبلی بوده و داده‌هایی مرتبط با یک تراکنش را در بر می گیرد. این متود درواقع یک شبکه نظیر به نظیر بوده و اگر هر بلوک دستخوش تغییر شود، سایر بلوک‌های درون زنجیره نیز به ترتیب تغییر می‌یابند. به دلیل این که استفاده از بلاک چین نیازمند تأیید از سوی کاربران می باشد، از اینرو آن‌ها را از خطر هک شدن در امان نگه می‌دارد.

—————————————————————

بیشتر بخوانیم :

—————————————————————

نمونه های گوشی هایی هوشمند سطح بالا

به عنوان نمونه Finney از Sirin Labs و HTC Exodus 1 از جمله گوشی هایی هوشمند سطح بالا با پشتیبانی تکنولوژی بلاک چین هستند که برای تراکنش‌های مرتبط با ارز رمزگذاری شده قبلا رونمایی و تبلیغ شده‌اند. بر طبق تصاویر متعدد منتشر شده در توییتر، گلکسی اس 10  سامسونگ هم ظاهرا قرار است با پشتیبانی از تکنولوژی بلاک چین در حجم گسترده تولید شده و در اختیار کاربران قرار گیرد.

مطالعه بیشتر:  هیولای سه‌ دوربین ، لقب میت ۲۰ پرو از سوی وب سایت امتیازدهی DxOMark

براساس این تصاویر، به نظر می‌رسد که گلکسی اس 10 این امکان را به کاربران می دهد که یک کیف پول الکترونیکی رمزگذاری شده را از یک منبع دیگر وارد دستگاه کرده یا یک کیف پول تازه برای خود بسازند. همچنین می‌توانند با دستگاه تماس گرفته و با استفاده از شبکه بلاک چین به اطلاعات آن دسترسی پیدا کنند. بر طبق تصاویر به نظر می‌رسد که اتریوم تنها ارز رمزگذاری شده ای باشد که گلکسی اس 10 از آن پشتیبانی می‌کند اگر چه این امر ممکن است تا زمان معرفی این گوشی (20 فوریه) تغییر کند و شاهد پشتیبانی از موارد دیگری هم در این گوشی باشیم.

با توجه به اینکه پیش بینی می شود تکنولوژی بلاک چین در سال‌های آینده بصورت گسترده توسعه یابد، بنابراین توسعه گلکسی اس 10 تصمیم جالب توجهی از سوی کمپانی بزرگ سامسونگ به نظر می‌رسد.

Rate this post

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا