مقالات

هیولای سه‌ دوربین ، لقب میت ۲۰ پرو از سوی وب سایت امتیازدهی DxOMark

اگرچه تا همین چند وقت پیش گوشی های چند دوربین یک رویای نشدنی یا همزمان با عرضه آنها به بازار بخاطر قیمت بالای آنها برای برخی عبث و بیهوده تلقی می شد اما خیلی زود این گوشی ها توانستند نگاه ها را به خود جلب کنند و شرکتهای مختلف تولید گوشی های همراه وارد رقابت برای تولید گوشی های چند دوربین با یکدیگر شوند. یکی از این نوع گوشی ها، میت ۲۰ پرو شرکت هواوی است که همچون پی ۲۰ پرو، عملکرد فک‌اندازی در زمینه‌ ثبت تصاویر ساکن از خود نشان می‌دهد.

 

امتیاز 114 وب سایت دی‌ایکس‌اُ مارک برای دوربین میت ۲۰ پرو

وب سایت دی‌ایکس‌اُ مارک امتیاز ۱۱۴ را برای بخش عکس‌برداری گوشی میت ۲۰ پرو در نظر گرفت که در نوع خود بسیار درخورتوجه است. میت ۲۰ پرو از جنبه‌ ضبط ویدیو، موفق به کسب امتیاز ۹۷ شده است که فقط یک امتیاز کمتر از پی ۲۰ پرو به‌حساب می‌آید؛ این امتیازها نشان می‌دهد که دوربین جدیدترین گوشی هواوی می‌تواند در هر شرایط نوری و در هر زمان و هر مکان، عملکرد بسیار خوبی از خود در زمینه‌ ثبت عکس و ویدیو ارائه دهد.

مطالعه بیشتر:  بهترین مدل اسپیکر بلوتوثی

در زمینه‌ تصاویر ساکن، دوربین سه‌ گانه‌ میت ۲۰ پرو می‌تواند تمرکز بسیار خوبی روی سوژه‌ ها داشته باشد  همچنین محدوده‌ دینامیکی گسترده‌ ای را ارائه می‌دهد. میت ۲۰ پرو به‌ لطف بهره‌ مندی از این قدرت، می‌تواند چه در مکان‌ های پرنور و چه در سایه‌ ها، جزییات را با دقت بالایی در معرض نمایش قرار دهد.

هیولای سه‌ دوربین ، لقب میت ۲۰ پرو از سوی وب سایت امتیازدهی DxOMark

دوربین میت ۲۰ پرو توانایی فوق‌العاده‌ای در ثبت تصاویر ساکن دارد

دوربین میت ۲۰ پرو همچنین توانایی خوبی در زمینه‌ کنترل نویز دارد و این موضوع در مکان‌ های کم‌نور هم به‌ خوبی به‌چشم می‌آید؛ به‌ علاوه، سیستم متعادل‌سازی رنگ سفید به‌ همراه تنظیمات ویژه‌ رندر رنگ‌ها، باعث شده‌اند تا در هر شرایطی شاهد تصاویری باشیم که از رنگ‌ هایی دلپذیر و سرزنده بهره می‌برند. به تمام ویژگی‌ های این دوربین،

این مواردی مثل سیستم فوکوس خودکار سریع و دقیق و توانایی مثال‌ زدنی در زمینه‌ی زوم را نیز اضافه کنید تا به قدرت بالای این دوربین پی ببرید.ویژگی‌ های یاد شده دست‌ به‌ دست هم می‌دهند تا دوربین میت ۲۰ پرو را به رقیبی سرسخت برای محصولات دیگر شرکت‌ها (در زمینه‌ی ثبت تصاویر ساکن) تبدیل کنند. البته این دوربین با وجود همه‌ خوبی‌ها و نقاط قوتش، همچنان جای پیشرفت دارد.

کارشناسان دی‌ایکس‌اُ مارک به‌ هنگام بررسی دقیق پیکسل‌ های هر تصویر، متوجه شده‌اند که دوربین میت ۲۰ پرو برخی از تکسچرها را اندکی غیرطبیعی به‌تصویر می‌کشد. علاوه بر این موارد، به‌ هنگام روشن بودن فلاش LED دوربین، ممکن است سیستم فوکوس خودکار اندکی مشکل‌ساز شود و آن دقت و سرعت اصلی خودش را ارائه ندهد.

مطالعه بیشتر:  توقف پشتیبانی ویندوز 10 موبایل از آذر ۹۸ توسط شرکت مایکروسافت

—————————————————————

بیشتر بخوانیم :

—————————————————————

دوربین میت ۲۰ پرو در کنار پی ۲۰ پرو، در جایگاه نخست رنکینگ DxOMark جای می‌گیرد

درخشش میت ۲۰ پرو تنها به بخش تصاویر ساکن محدود نمی‌شود و این دوربین در زمینه‌ ضبط ویدیو نیز عملکردی عالی از خود نشان می‌دهد، تا حدی که در دسته‌ بهترین‌ های این بخش از نگاه DxOMark وب سایت امتیاز دهی جای می‌گیرد. میت ۲۰ پرو به‌ لطف بهره‌مندی از سیستم فوکوس خودکار روان و سریع، توانایی عالی در زمینه‌ ردیابی سوژه‌ ها، متعادل‌سازی دقیق رنگ سفید، نمایش رنگ‌های سرزنده و همچنین نویز بسیار کم،

عملکردی خارق‌العاده به‌ ویژه در مکان‌های پرنور از خود نشان می‌دهد. سیستم ردیابی سوژه‌ی این دوربین حتی به‌ هنگام تغییر میزان روشنایی محیط نیز دقت بسیار خوبی دارد و این نکته‌ ی مهمی به‌ شمار می‌آید. به‌ هنگام ثابت‌نگه‌ داشتن گوشی و ضبط ویدیو، عملکرد سیستم لرزش‌ گیر مناسب و کافی است، اما این سیستم می‌توانست به‌ هنگام متحرک بودن گوشی، عملکرد بهتری از خود نشان دهد؛ خصوصا در شرایط نوری ضعیف.

Rate this post

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا