تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

هولدر موبایل چیست + راهنمای جامع خرید انواع پایه برای گوشی

معرفی انواع هولدر یا پایه نگهدارنده موبایل

با گسترش زندگی دیجیتال و افزایش کاربری تلفن های همراه و تبلت نیاز به استفاده از این دستگاه ها در شرایط مختلف روز به روز بیشتر میشود . کسب و کارهای وابسته به موبایل و همچنین آموزش مجازی یکی از مهمترین موارد پیشرو در این زمینه میباشد که بخش بسیار مهمی را در زندگی بسیاری از افراد تشکیل میدهد . استفاده از اکسسوری مناسب برای چنین کارهایی که روزانه ساعت های زیادی را به خود اختصاص میدهد تاثیر زیادی در ازایش بهره وری  حتی سلامت جسمی ما خواهد داشت . هولدرها میتوانند دستیار خوبی برای ما باشند در استفاده روزانه از موبایل هایمان کمتر دچار خستگی شویم راحت تر به کارهایمان برسیم . در این مقاله به بررسی و معرفی انواع هولدر یا همان پایه نگهداری موبایل خواهیم پرداخت .

مطالعه بیشتر: راهنمای راه اندازی فروشگاه لوازم جانبی موبایل + سرمایه اولیه

هولدر موبایل چیست ؟

هولدر (به انگلیسی: Holder) در لغت به معنی نگهدارنده میباشد. دراینجا منظور از هولدر هر وسیله ای است که به ما کمک کند که تلفن همراه یا تبلت خود را راحت تر در دستان یا روی هر سطحی نگه داریم .

هولدرها در چه مواردی کاربرد دارند؟

وقتی نیاز به استفاده از موبایل طی ساعت های متمادی داریم هولدر ها به کمک ما میایند . همچنین هولدر بهترین وسیله برای استفاده از گوشی در هنگام رانندگی میباشد . در هنگام استفاده از نقشه یا GPS موبایل براحتی با نصب یک هولدر درون خودرو یا روی موتور سیکلت خود میتوانید بدون اینکه سر خود را پایین بیاورید و یا نگران سقوط دستگاهتان باشید از آن استفاده کنید. همچنین در هنگام تدریس یا آموختن در کلاس های آنلاین استفاده از یک هولدر میتواند گوشی شما را در بهترین زاویه ممکن قرار دهد و از فشار مضاعف روی کمر و گردن شما جلوگیری کند .

مطالعه بیشتر:  آشنایی با رم مجازی و کاربرد آن

انواع هولدر موبایل

هولدر موتور سیکلت:

هولدر موتور سیکلت

در هنگام موتور سواری استفاده از موبایل بسیار سخت و خطرناک است . استفاده از یک هولدر مناسب میتواند تا حدودی به شما اجازه دهد اعلان های مهم را ببینید یا از نقشه استفاده کنید . هولدر های موبایلی که مختص موتور سواران است حتما باید از 4 طرف گوشی را نگه دارند تا جریان باد یا ضربه های کوچک احتمالی منجر به سقوط گوشی نشود . همچنین در صورتی که هولدر شما مجهز به کاور باشد محافظت دستگاه  در برابر قطرات آب باران تا حد بسیار زیادی افزایش می یابد.

هولدر موبایل ماشین :

هولدر مگنتی :

یکی از معروفترین و پرکاربرد ترین انواع هولدر هولدر مگنتی میباشد . هولدر های مگنتی به دلیل ظاهر زیبا و همچنین ابعاد کوچک بسیار پر طرفدار میباشند . این هولدر ها شامل دو بخش هستند :

1: قسمت آهنربایی که به کمک یک چسب دو طرفه به داشبورد ماشین ( یا هر سطح صاف دیگری ) میچسبند .

2: یک صفحه تخت آهنی که به کمک چسب به گوشی موبایل (یا گارد گوشی) چسبیده و گوشی را روی قسمت آهنربایی نگه میدارد .

نکته مهم : چسب های دو طرفه درصورتیکه مدت زمان زیادی زیر آفتاب بمانند اثر چسبندگی خود را از دست میدهند . درصورتیکه مدت زمان زیادی را زیر آفتاب رانندگی میکنید بهتر است از انواع دیگر هولدر استفاده کنید .

هولدر مگنتی لوگو دار

هولدر مکشی :

یکی از کاربردی ترین انواع هولدر را میتوان هولدرهای مکشی دانست . این هولدر ها بر روی شیشه جلو نصب میشوند و با یک لوله انعطاف پذیر میتوانند گوشی را در هر زاویه دلخواه به راحتی نگه دارند . همچنین به دلیل عدم استفاده از چسب هیچگونه آسیبی به تلفن  همراه یا داشبورد ماشین وارد نخواهد شد. برای خودروهایی مانند پژو 206 که سطح صاف کافی بر روی داشبورد برای استفاده از هولدر ندارند این گزینه بسیار مناسب است . البته در نظر داشته باشید استفاده از این نوع هولدر در صورتی مناسب است که منجر به کاهش زاویه دید نشوند .

هولدر مکشی

هولدر برای کلاس های آنلاین و نرم افزار شاد

هولدر VIP

هولدر های VIP نمونه تازه وارد هولدرهای موبایل به بازار هستند . از مزایای این هولدر وزن کم و ابعاد کوچک در مقایسه با میزان کارایی میباشد . وجود مقدار زیاد پلاستیک وکیوم میتواند حتی برای نگهداری بزرگترین و سنگین ترین گوشی ها مناسب باشد . همچنین عدم استفاده از چسب در قسمت اتصال به تلفن همراه خیال شما را از بابت آسیب به گارد یا بدنه گوشی راحت نگه میدارد . گردن انعطاف پذیر این محصول نیز میتواند گوشی را در هر زاویه ای نگه دارد که این ویژگی هولدر VIP را به بهترین گزینه برای کلاس های آنلاین تبدیل میکند . همچینین استفاده از این هولدر در ماشین هم براحتی امکانپذیر است.

مطالعه بیشتر:  بهترین پاوربانک های خورشیدی در دنیا کدام ها هستند؟

جهت خرید هولدر vip تولید شده در کشور چین با پک مقوایی میتوانید از این لینک اقدام کنید

همچنین جهت مشاهده تخفیفات لحظه ای انواع محصولات به کانال تلگرامی تهرانجانبی (کلیک کنید) مراجعه کنید 

تریپاد یا پایه مونوپاد

تریپادها از دنیای دوربین های عکاسی به دنیای موبایل ها وارد شدند . یکی از پایدارترین و محکم ترین انواع هولدرها تریپادها هستند . ارتفاع تریپادهای موبایل معمولا بیشتر از 40 سانتی متر نیستند . اما با تهیه یک گیره نگهدارنده براحتی میتوانید از سه پایه های چند متری دوربین های عکاسی برای موبایل خود استفاده کنید . تریپادها معمولا گرانترین انواع هولدر ها هستند اما به همان مقدار هم گوشی شما را از خطر سقوط مصون نگه میدارند . یک گیره با فنر قدرتمند مسئول نگهداری گوشی موبایل شما بر روی این تریپاد ها هستند . درضمن برای عکاسی های خانوادگی نیز این تریپاد ها کاربرد زیادی دارند .

تریپاد یا پایه مونوپاد

جهت خرید این محصول بصورت عمده و با قیمت مناسب میتوانید از طریق این لینک اقدام کنید .

پاپ سوکت ها:

یکی از جدیدترین و زیباترین گجت های ساخته شده در دنیا پاپ سوکت ها هستند . بیشترین کارایی پاپ سوکت را میتوان هولدر بودن آن دانست. پاپ سوکت ها با تنوع بی نظیری در جهان در حال گسترش میباشند . برای آشنایی بیشتر با پاپ سوکت و خرید انواع آن از این لینک اقدام کنید .

نکات مهم در مورد خرید هولدر بصورت عمده

  1. حتما سعی کنید از نمونه های پک دار خریداری کنید . نمونه های فله معمولا به خاطر عدم نگه داری درست قدرت چسندگی خود را در بار از دست میدهند .
  2. مواظب اتصالات پوسیده و خراب باشید . هولدرها معمولا از پلاستیک ساخته میشوند و درصورتی که در شرایط نامناسب انبار شوند مقاومت خود را از دست میدهند . در هنگام خرید حتما چند نمونه را از نظر مقاومت کافی بررسی کنید
  3. چسب های دوطرفه روی کار را چک کنید تا از خرید محصولاتی که دارای چسب های ضعیف و کهنه هستند خودداری کنید .
  4. حتما انواع مختلف هولدر را در فروشگاه خود موجود کنید تا طیف وسیعی از مشتریان را پاسخگو باشید.
مطالعه بیشتر:  سایت تهران پخش: مرجعی معتبر برای استعلام قیمت روز گوشی

در این مقاله سعی کردیم شما را با انواع پایه نگهدارنده موبایل آشنا کنیم . امیدواریم که این مطالب به شما کمک کند بهترین نوع آن را برای نیاز خود تهیه کنید . همچنین میتوانید با مراجعه به دسته بندی محصولات کالاهای مورد نیاز خود را از فروشگاه ما تهیه کنید و هرکجای ایران که هستید درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

Rate this post

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا