مقالات

نکاتی برای خرید هدفون بی سیم

هدفون بی سیم بهترین گزینه برای استفاده در طول روز محسوب می شود که به منظور خرید آن بایستی نکاتی را مورد بررسی قرار داد. هدفون های بی سیم با برند های بسیار مختلفی به بازار عرضه شده است که هریک از ظاهری متقاوت برخوردار هستند. استفاده از این محصول مزایا و معایبی را به همراه خواهد داشت ولی به طور کلی می توان اشاره نمود که کار با آن و استفاده طولانی مدت از این نوع هدفون بسیار آسان تر خواهد بود.

ابعاد و اندازه هدفون بی سیم

یکی از مهم ترین نکات که به منظور خرید هدفون بی سیم مورد توجه قرار می گیرد، اندازه و ابعاد آن است. هدفون باید از وزن سبک و مناسبی برخوردار باشد تا بتوان آن را به آسانی جا به جا نمود و در هرجایی مورد استفاده قرار داد. همچنین می توان اشاره نمود که هدفون باید از ظاهری زیبا برخوردار باشد زیرا این مسئله برای کاربر از اهمیت بالایی برخوردار است. ابعاد و اندازه مناسب هدفون بی سیم این امکان را فراهم می آورد تا به بهترین حالت بر روی گوش کاربر قرار گیرد و پخش صدا باکیفیت مطلوب تری انجام پذیرد.

 کنترل صدا

نکاتی برای خرید هدفون بی سیم

هدفون بی سیم باید دارای دکمه هایی باشد تا به واسطه آن ها بتوان بدون نیاز به استفاده از گوشی موسیقی را پخش کرد. از جمله این دکمه ها می توان به کم یا زیاد کردن صدا و عوض کردن آهنگ اشاره نمود. هدفونی که از این قابلیت ها برخوردار باشد، یکی از بهترین گزینه ها برای خرید به شمار می آید.

مطالعه بیشتر:  هواوی از موبایل ارزان قیمت خود رونمایی کرد

عمر باتری

از اصلی ترین ویژگی های که هدفون بی سیم باید از آن برخوردار باشد، باتری قوی است. در صورتی که هدفون دارای باتری ضعیفی باشد، ممکن است در حین استفاده خاموش شود که این موضوع برای کاربر ناخوشایند خواهد بود. همچنین اشاره به این نکته دارای اهمیت بالایی خواهد بود که هدفون باید در بازه زمانی بسیار کوتاهی شارژ شود.

کیفیت صدا

نکاتی برای خرید هدفون بی سیم

کیفیت صدا از اولین فاکتورهایی به شمار می آید که به آن بسیار توجه می شود. کیفیت صدا در هدفون بی سیم به تکنولوژی به کار رفته در آن وابسته است. در صورتی که از تکنولوژی aptX در هدفون بی سیم بهره گرفته شده باشد، انتقال صدا و کیفیت آن به نسبت بلوتوث بسیار بهتر خواهد بود. هدفون هایی که از این تکنولوژی برخوردار هستند، به نسبت سایر هدفون های موجود دارای قیمت بالاتری خواهند بود.

قیمت هدفون بی سیم

برای خرید هدفون بی سیم جدا از سایر نکات اشاره شده، قیمت آن بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت. نکته ایی که از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود، آن است که هدفون بی سیم باکیفیت دارای قیمت بالایی می باشد. هرچند قیمت مدل باکیفیت این محصول بالاست ولی با پرداخت این هزینه می توان در بازه زمانی طولانی از این محصول بهره مند گردید. تمامی هدفون های ارزان قیمتی که در بازار موجود هستند، دارای طول عمر کوتاهی می باشند و پس از گذشت بازه زمانی کوتاهی از کار خواهند افتاد. این هدفون ها از کیفیت پخش صدا بسیار ضعیفی نیز برخوردار هستند.

 

 

Rate this post

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا