مقالات

نقد و بررسی گوشی شیائومی Xiaomi Mi A2 Lite

برند شیائومی چند سالی که در بازارهای جهانی با فروش زیادی روبرو شده است. این شرکت چینی توانسته است بخش زیادی از بازار فروش گوشی های همراه را به خود اختصاص دهد. در بین محصولات این شرکت گوشی Xiaomi Mi A2 Lite  به عنوان یکی از گوشی های میان رده و باکیفیت محسوب می شود. این گوشی ارزان قیمت چینی اکنون فروش بالایی دارد. قیمت آن در بازارهای جهانی 200 یورو است.

صفحه نمایش گوشی شیائومی Xiaomi Mi A2 Lite

اندازه صفحه نمایش گوشی Xiaomi Mi A2 Lite 5.84 اینچ است. این محصول فیلم ها را با رزولوشن فول اچ دی نمایش می دهد. نسبت تصاویر هم 19 به 9 است و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد.

دوربین گوشی شیائومی Xiaomi Mi A2 Lite

دوربین این محصول تعریف زیادی ندارد. چرا که یک دوربین دو لنز ارزان قیمت است. لنز دوربین عقب 12 مگاپیکسل و لنز دوربین سلفی آن  مگاپیکسل است. هر دو لنز در گوشی Xiaomi Mi A2 Lite دارای گشودگی دریچه دیافراگم 2.2 هستند.

گوشی شیائومی Xiaomi Mi A2 Lite

پردازنده گوشی شیائومی Xiaomi Mi A2 Lite

آنچه باعث شده تا گوشی شیائومی Xiaomi Mi A2 Lite در میان گوشی پرفروش قرار بگیرد، پردازنده قوی آن است. برای این محصول از پردازنده اسنپدراگون 626 استفاده شده است. این پردازنده 16 نانومتری و 8 هسته ایی به همراه چهار گیگابایت رم نرم افزاری و 64 گیگابایت حافظه داخلی گوشی Xiaomi Mi A2 Lite را به یک محصول شگفت انگیز تبدیل کرده است.

مطالعه بیشتر:  دلایل کم شدن صدای ایرپاد

 

Rate this post

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا