مقالات

مودم 5G اینتل به زودی راهی بازار خواهد شد.

اینتل یکی از شرکت های بزرگ در زمینه تولید قطعات و محصولات دیجیتالی است که این روزها خبر از ورود یک محصول جدید به بازار را داده است. مُودم 5G اینتل قرار است به زودی راهی بازار شود. این شرکت تا چند وقت پیش با شرکت اپل در زمینه تولید تراشه ها و پردازنده های پرقدرت همکاری می کرد. اکنون اینتل می خواهد مودم 5G  جدید خود را راهی بازار کند.

قابلیت های مودم 5G  اینتل

از جمله مهم ترین قابلیت های مودم 5G اینتل می توان به سرعت بالای آنها اشاره کرد. این قطعه قرار است برای گوشی های آیفون استفاده شود. در این صورت سرعت آیفون ها برای پردازش فرامین کاربران تا چند برابر بیشتر می شود. این خبر که از سوی رایورز به نقل از ورج منتشر شده است، قرار است تا سال 2019 محصول جدید در گوشی های ایفون به کار گرفته شود. مودم 5G اینتل می تواند اطلاعات را را با سرعت 6 گیگابایت بر ثانیه منتقل کند. این یک خبر خوب برای طرفداران گوشی های آیفون خواهد بود.

  ویژگی های دیگر مودم 5G  اینتل

از دیگر ویژگی های مُودم 5G اینتل می توان به پشتیبانی از شبکه‌های 4G، 3G  و حتی 2G  اشاره کرد. همچنین شرکت اینتل قول داده است که این محصول بتواند از طیف موج میلی متری و بخش‌های کوتاه‌باند این طیف هم پشتیبانی کند. در حالی که ایفون می خواهد از مُودم 5G اینتل استفاده کند، شرکت های سامسونگ، اچ.تی.سی، ایسوس و غیره  در حال حاضر با مودم ‌های اسنپ ‌دراگون X50 کوالکام کار می‌کنند.

مطالعه بیشتر:  نقد و بررسی گوشی شیائومی Xiaomi Mi A2 Lite

 

Rate this post

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا