تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

موبایل هایی که با قیمت زیر 2 میلیون تومان می توانید بخرید

در این مقاله پنچ گوشی که توجه مخاطبین را بخود جلب کرده و قیمت زیر 2 میلیون تومان دارند معرفی شده است.

 ال جی کیو 6 (Q6)

صفحه نمایش ال جی کیو 6 با نام تجاری  FullVision یکی از مهمترین ویژگی های ان می باشد. این گوشی دارای صفحه نمایشگری با رزولوشن 1440×2880 پیکسل بوده و نسبت تصویر 18:9دارد.

علاوه بر این ال‌جی طراحی خانواده گوشیهای سری Q را با سه دیزاین متفاوت با نام های Q6، Q6+  و Q6α که تنها در  RAM، حافظه داخلی و رنگ با هم تفاوت دارند را شروع کرده است. در میان این خانواده، Q6+ پیشرفته‌ترین مدلمی باشد که دارای 4 گیگابایت RAM و 64 گیگابایت حافظه داخلی می باشد. در حالی که RAM  و حافظه داخلی Q6 به ترتیب 3 و 32 گیگابایت گزارش شده است.

Sony XPERIA XA

اگر چه این گوشی دارای صفحه‌نمایش 5.0 اینچی می باشد اما هم سایز و هم رزولوشن صفحه‌نمایش گوشی سونی XA حرف چندانی در مقابل رقبای خود به خصوص گوشیهای چینی‌هایی هواوی  G8، آنر 5X، شیائومی Note 3 و لنوو K3 Note ندارد

با این وجود سایز و وزن سونی XA برای یک گوشی رده میانی مناسب بوده و دارای مزیت هایی مانند دوربین با کیفیت، دکمه پاور دایره‌ شکل، پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت و کارت حافظه، طول عمر بالای باتری، دارا بودن فریم فلزی پیرامونی و حاشیه جانبی اندک صفحه‌نمایش می باشد. همچنین قیمت نزدیک به دو میلیونی تومانی این گوشی در بازار سبب محبوبیت آن گردیده است.

مطالعه بیشتر:  معرفی انواع جدید محافظ صفحه نمایش برای گوشی های امروزی

Y7 Prime 2018

خانواده Y در محصولات هواوی، جزء گوشیهای ارزان‌ قیمت این شرکت محسوب می شود. هواوی Y7 Prime 2018  گوشی هوشمندی در سطح پائین رده میانی با ظاهری جذاب می باشد. این گوشی دارای صفحه‌نمایش بزرگ و قسمت براق پشت دستگاه بوده و همچنین سه اسلات جداگانه برای دو سیم‌کارت و یک کارت حافظه دارد. همچنین دوربین‌های دوگانه بخش پشتی و جک 3.5‌ میلی‌متری هدست و حافظه 32 گیگابایتی از دیگر امکانات این گوشی می باشد. با وجود اینکه بدنه فلزی، ظاهر جذاب‌تری به این مدل می دهد اما جدا از اثرات انگشت، خراشیدگی‌هائی که به مرور در بخش براق پشت دستگاه ظاهر می‌شوند این جلوه زیبا را مخدوش می کنند. قیمت این گوشی در بازار حول و حوش 1.8 میلیون تومان می باشد.

شیائومی Redmi 6

کمپانی شیائومی در ساخت Redmi 6 کمپانی مدیاتک را به همتای آمریکایی‌اش کوالکام ترجیح داده و از تراشه قدرتمند میان رده Helio P22 در ساخت این گوشی  استفاده کرده است. این چیپ‌ست شامل 8 هسته پردازشی  منطبق بر معماری پردازنده‌های Cortex A53 می باشد که حداکثر سرعت کلاک آنها 2 گیگاهرتز است. اما مهمترین شاخصه  P22  لیتوگرافی 12 نانومتری آن می باشد.   P22 اولین تراشه میان‌رده مدیاتک با لیتوگرافی 12 نانومتری به شمار می رود که سبب شده میزان مصرف آن نسبت به چیپ‌ست‌های 28 نانومتری هم تراز تا 48 درصد کاهش یابد.

اچ تی سی Desire 650

اگر چه برند اچ تی سی قبلا به عنوان یکی از شیک ترین برندهای گوشیهای اندرویدی مطرح می شد اما اخیرابا سقوط قابل تاملی رو به رو بوده است. اما در شرایط فعلی نیز خرید این گوشی برای کسانی که می خواهند کمتر از دو میلیون تومان پول خرج کنند گزینه مناسبی می باشد.

مطالعه بیشتر:  بهترین هولدر موبایل برای ماشین های مختلف

برای اولین بار در دسامبر 2016 این گوشی 5 اینچی با دوربین 13 مگاپیگسلی و  2 گیگابایت  RAM 2016 عرضه شده است.

Rate this post

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا