مقالات

متهم شدن اپل به دروغگویی در مورد تعداد پیکسل های نمایشگر و ابعاد آیفون 10

به تازگی یک خبر در رسانه ها مبنی بر دروغگویی اپل در مورد تعداد پیکسل های نمایشگر و ابعاد گوشی آیفون منتشر شده است. این شکایت در دادگاه محلی کالیفرنیا داده شده است و در آن متهم شدن اپل در مورد ابعاد و تعداد پیکسل‌های نمایشگر آیفون ۱۰ مطرح شده است.

جزئیات خبر متهم شدن اپل به دروغگویی

بر طبق خبرهای رسید این شکایت از سوی دو نفر شاکی خصوصی به دادگاه ارائه شده است. کوپرتینونشین ها هم به دروغگویی درباره مشخصات نمایشگری گوشی ایفون 10 متهم شده است. البته خبرها حاکی از آن است که این دو نفر علاوه بر گوشی آیفون 10 به گوشی آیفون XS و ایفون XS MAX هم اشاره کرده اند.

هنوز هیچ واکنشی از سوی مدیران اپل در مورد این شکایت صورت نگرفته است.

براساس آخرین خبرها، روز گذشته شکایت جدیدی علیه اپل تنظیم شده است و کوپرتینونشین‌ها را محکوم به دروغگویی درباره‌ی مشخصات نمایشگر سری گوشی‌های هوشمند آیفون ۱۰ کرده است. اما شاکیان مدعی هستند که اپل در ارائه‌ مشخصات سه محصول خود دروغ گفته است و چنین مشخصاتی در این محصولات دیده نمی شود.

البته این شاکیان مدعی هستن که محصولات سری آیفون 10 نسبت به محصولات قبلی اپل رزولوشن پایین تری دارند. این در حالی است که قیمت این گوشی نسبت به سری های قبلی گرانتر است.

واکنش اپل نسبت به متهم شدن اپل

اگر چه هنوز واکنش واضحی از سوی مدیران اپل نسبت به این اتهام صورت نگرفته است، اما این شرکت قبلا در خبرها از رزولوشن 2436*1125 پیکسلی گوشی آیفون 10 خبر داده است. از دیگر اتهاماتی که این دو شاکی علیه اپل مطرح کرده اند، نداشتن زیر پیکسل های واقعی قرمز، سبز و آبی در هر پیکسل است. آنها در شکایت خود اعلام کرده اند که ایفون 10 در نمایشگر خود تنها دو زیرپیکسل دارد و این خلاف تبلیغات و ادعای مدیران اپل است.

مطالعه بیشتر:  تبادل استیکر بین واتس آپ و جی بورد امکان پذیر است؟

اکنون باید منتظر دفاعیات مدیران اپل باشیم.

Rate this post

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا