مقالات

قابلیت های جدید سیستم عامل اندروید 9.0 پای

سیستم عامل اندروید 9.0 پای به تازگی بر روی محصولات جدید وارد بازار شده است. قابلیت هایی که در نسخه جدید این سیستم عامل به کار گرفته شده ، باعث شگفتی طرفداران شده است. به طور کلی سیستم عامل اندروید با استقبال زیادی در دنیا روبرو شده است. بازخورد مثبت این سیستم عامل به گونه ای است که می توان آن را رقیبی برای IOS دانست.

قابلیت های جدید سیستم عامل اندروید 9.0 پای

هر سال نسخه جدید سیستم عامل اندروید وارد بازار می شود. اما این بار قرار است سیستم عامل اندروید 9.0 پای عرضه شود. به طوری که از ماه های آینده محصولات جدید از این سیستم عامل پشتیبانی خواهند کرد. طبق گزارشاتی که از سوی رایورز به نقل از میک یوز آف رسیده است، اولین خصوصیت جدید و متفاوت این سیستم عامل، شیوه جدید جهت‌دهی است.

سیستم عامل اندروید  از یک نوار جهت‌دهی سه دکمه‌ای استفاده می کند. این نوار پایین صفحه نمایش قرار دارد. اما در سیستم عامل اندروید 9.0 پای،  دکمه‌های برگشت، خانه و اخیر قرار گرفته است. این ویژگی این سیستم عامل را از نسخه های قدیمی تر مجزا می کند.

ویژگی های سیستم عامل اندروید 9.0 پای

از دیگر ویژگی های سیستم عامل اندروید 9.0 پای می توان به نوع باتری و روشنایی آن اشاره کرد. باتری این سیستم عامل تطبیقی است و بر اساس قابلیت دوز در اندروید 6 مارشمالو عمل می کند. همچنین در آن روشنایی اندروید پای نیز به صورت خودکار تنظیم می‌شود.

Rate this post
مطالعه بیشتر:  داستان برند اچ تی سی سازنده اولین گوشی اندروید

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا