مقالات

فروش انحصاری گوشی هوشمند برند می MI

فروش انحصاری مدل های مختلفی از گوشی هوشمند برند می MI سبب شده تا بتوان این محصول را قیمت مقرون به صرفه ای تهیه کرد. گوشی هوشمند برند شیائومی MI از جمله گوشی های تولید شده توسط کشور چین است که در کشورهای مختلفی به فروش می رسد. این کمپانی گوشی های خود را در تنوع گسترده ای تولید نموده است که به واسطه همین امر از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. شیائومی فعالیت خود را از سال 2011 شروع نمود و اولین مدل از گوشی های تولیدی خود را در کشور مادر یعنی چین عرضه نمود.

سیر رشد گوشی هوشمند برند می MI

فروش انحصاری گوشی هوشمند برند می MI

کمپانی شیائومی در ابتدا یک استارت آپ کوچک بود که هدف آن تولید گوشی های هوشمند با قیمت ارزان و فروش از طریق اینترنت بود. با عرضه محصولات شیائومی فروش آن با رشد روز افزونی همراه گردید. شیائومی پس از موفقیت در کشور چین اقدام به عرضه محصولات خود به کشورهایی نظیر مالزی و هند نمود. به علت قیمت مقرون به صرفه ای که گوشی های تولید شده توسط این کمپانی از آن برخوردار بود، در این کشورها نیز رشد قابل توجهی داشت. پس از کسب موفقیت های پی در پی کمپانی شیائومی برای تولید دیگر محصولات الکترونیکی نیز اقدام نمود. از جمله محصولات این کمپانی می توان به پاوربانک، تصفیه هوا، تلویزیون، هندزفری، هدفون، هدست، تبلت، دستبند سلامت، لپ تاپ، دستگاه تصیفه هوا، دوربین و اسپیکر اشاره کرد.

شیائومی تمامی محصولات خود را تنها از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی تبلیغ نمود و این یکی از مهم ترین عوامل موفقیت این کمپانی می باشد که بسیار هوشمندانه و دقیق است. با تکیه بر این روش تبلیغات این کمپانی توانست گوشی هوشمند برند می MI را در بازه زمانی کوتاهی به تمام دنیا معرفی نماید. کیفیت محصولات شیائومی بسیار بالاست، به گونه ای که در کشور چین آن را در سطح اپل به حساب می آورند. به علت کیفیت بالا و قیمت مناسب این برند از گوشی توانست پس از مدت زمان کوتاهی در کنار برند های مطرح دنیا قرار گیرد. این شرکت در سال 2014 نیز اقدام به راه اندازی فروشگاه اختصاصی برای اپلیکیشن های اندروید نمود که در این زمینه نیز در چند ماه اول موفقیت های چشم گیری را به دست آورد.

مطالعه بیشتر:  توقف پشتیبانی ویندوز 10 موبایل از آذر ۹۸ توسط شرکت مایکروسافت

تصمیم برای خرید گوشی هوشمند برند می MI

فروش انحصاری گوشی هوشمند برند می MI

محصولات تولید شده در کشور چین در بازار ایران، محصولاتی بی کیفیت تلقی می شوند. به علت وجود این باور در میان مردم بسیاری برای خرید این گوشی دچار تردید هستند. برای خرید گوشی هوشمند برند می MI  نباید هیچ گونه شک و تردیدی داشت زیرا این برند از گوشی هوشمند محصولات خود را باکیفیت بالایی تولید نموده است. مصرف کننده در صورت خرید گوشی هوشمند برند می MI به هیچ عنوان پشیمان نخواهد شد. کمپانی شیائومی بهترین امکانات را در این گوشی قرار داده است تا مشتری با خرید آن رضایت کامل داشته باشد. تنها نکته برای خرید گوشی هوشمند برند می MI آن است که این برند همانند سایر برند های موجود به آسانی در بازار در دسترس نخواهد بود.

Rate this post

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا