مقالات

عرضه ۱۰ مدل از سری گلکسی A در نیمه اول ۲۰۱۹ از سوی شرکت سامسونگ

با رصد اخبار حوزه گوشی های همراه این طور به‌نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ قصد دارد در نیمه‌ اول سال ۲۰۱۹ میلادی نزدیک به ۱۰ مدل از گوشی هوشمند گلکسی A را به بازار معرفی کند. باتوجه به اینکه کره‌ای‌ها قصد دارند دستگاه‌های میان‌رده‌ سری گلکسی A خود را با تمام فناوری‌های جدید به بازار عرضه کنند؛ اینطور به نظر می رسد که گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برای سامسونگ برخوردار هستند.

 

ارائه نسل جدیدی از گوشی ها هماره بل 4 دوربین

هیچ‌کدام از گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار سامسونگ، با دوربین سه‌گانه به بازار معرفی نشدند، ولی سال گذشته‌ میلادی، گلکسی A7 ۲۰۱۸ سامسونگ با دوربین سه‌گانه معرفی شد. در همین راستا حتی مدل A9 سامسونگ، نخستین گوشی هوشمند دنیا بود که در مهر ماه با دوربین چهارگانه به دنیا رونمایی شد.

در واقع سامسونگ برای رقابت بهتر با رقبای چینی خود، ناگزیر است تا استراتژ‌ی‌های خود را تغییر دهد تا در بخش گوشی‌های اقتصادی حرفی برای گفتن در بازار داشته باشد. پیش‌تر گفته شده بود که سامسونگ، سری گلکسی M را جایگزین مدل J و مدل C می‌کند.

تلاش سامسونگ به همین نقطه ختم نخواهد شد و عین اینکه قصد دارد به‌زودی سه مدل گوشی هوشمند جدید سری گلکسی M سامسونگرا  به بازار هند معرفی کند؛ تلاش دارد در نیمه‌ اول سال ۲۰۱۹ میلادی رونمایی۱۰ مدل مختلف گوشی هوشمند از سری گلکسی A را رو نمایی کند.

مطالعه بیشتر:  ایسوس و شروع فعالیت شرکت اش به شرح مقاله می باشد.

عرضه ۱۰ مدل از سری گلکسی A در نیمه اول ۲۰۱۹ از سوی شرکت سامسونگ

معرفی تمام دستگاه‌های سری گلکسی A در ۶ ماه اول سال جاری میلادی

براساس آخرین اخبار به دست آمده انتظار می‌رود که تمامی ۱۰ مدل گوشی هوشمند جدید سامسونگ ظرف ۶ ماه اول سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شوند. شماره مدل این دستگاه‌ها عبارت‌اند از: SM-A105، SM-A202، SM-A205، SM-A260، SM-A305، SM-A405، SM-A505، SM-A705 و SM-A905
براساس اطلاعاتی که تاکنون در مورد این گوشی‌های هوشمند منتشر شده است،

به‌نظر می‌رسد سامسونگ قصد ندارد میان‌رده‌‌های گلکسی A خود را در همه‌ بازارها به‌فروش برساند. آنها تلاش دارند فروش گوشی‌های هوشمند جدید خود را در بازار آسیا متمرکز کنند، بنابراین میزان در دسترس بودن مدل‌های مختلف در بازارهای مختلف، متفاوت خواهد بود. سامسونگ در بازارهایی مانند هند و چین، رقبای سرسختی دارد و با هدف رویارویی با رقبای سرسخت خود، گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A را در این بازارها به‌فروش خواهد رساند.

—————————————————————

بیشتر بخوانیم :

—————————————————————

ارائه دستگاه‌های جدید سامسونگ با قیمت رقابتی به بازار

هر چند تلاش خواهد شد به‌محض انتشار هر خبری در مورد مشخصات و ویژگی‌های سری جدید گوشی‌های هوشمند گلکسی Aاخبار آن پوشش داده شود، اما انتظار می‌رود که همه‌ ۱۰ مدل با ساختار DNA مشترک گلکسی A به بازار عرضه شود. یکی از ویژگی‌های مشترک سریهای جدید گوشی‌های هوشمند سامسونگ آن است که از نظر طراحی ظاهری، شباهت زیادی به مدل‌های بالارده دارن، اما به‌احتمال زیاد سامسونگ،

دستگاه‌های جدید خود را با قیمت رقابتی به بازار عرضه خواهد کرد. بخاطر اینکه چینی‌ها از نظر عرضه‌ گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه، رقیب سامسونگ محسوب می‌شوند، اگر کره‌ای‌ها بتوانند گوشی با قیمت اقتصادی به بازار عرضه کنند، احتمال دارد بتوانند حرف‌های تازه‌ای برای بازار رقابتی داشته باشند.

Rate this post

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا