مقالات

شمشین برند قدرتمند جهانی کمپانی بزرگ سامسونگ است.

به تازگی در رده بندی های جهانی از کمپانی های بزرگ تولید گوشی های همراه کمپانی بزرگ سامسونگ به عنوان ششمین برند شناخته شد. اگر چه بسیاری از کاربران گوشی های همراه زمان خرید به فاکتورهایی همچون قیمت، کیفیت و زیبایی اهمیت می دهند، اما هنوز هم نام برند برای برخی دیگر از کاربران اهمیت زیادی دارد.

 

چرا کمپانی بزرگ سامسونگ ششمین برند است؟

Brand Finance یکی از شرکت های بزرگ بریتانیایی است که در زمینه ارزش گذاری برندها فعالیت دارد. این شرکت براساس میزان فروش، محبوبیت جهانی و کیفیت محصولات شرکت های تولید کننده گوشی های همراه را رتبه بندی کرده است. بر این اساس در سال 2017 کمپانی بزرگ سامسونگ با میزان 58 میلیارد و 600 میلیون دلار که  نسبت به سال گذشته، میزان 66.2 میلیارد دلار رشد داشته است، به عنوان ششمین برند شناخته شد.

این شرکت که در کشور کره جنوبی فعالیت دارد، در همین کشور رتبه اول را کسب کرد. این در حالی بود که رقیبان سامسونگ از جمله  Hyundai Motors رتبه 60، SK Group رتبه 62  و LG رتبه 112 را کسب کرده اند. سامسونگ به عنوان تنها برند شناخته شده کره ای است که توانست در جهان یک رتبه تک رقمی را به خود اختصاص دهد.

شمشین برند قدرتمند جهانی کمپانی بزرگ سامسونگ است.

 رتبه بندی سایر کمپانی ها

در این رتبه بندی گوگل به عنوان اولین شرکت بزرگ شناخته شد. اپل در جایگاه دوم قرار گرفت. رتبه سوم هم به شرکت بزرگ آمازون داده شد. AT&T در جایگاه چهارم و شرکت مایکروسافت رتبه پنجم را کسب کرد. پس از کمپانی بزرگ سامسونگ که در رتبه ششم قرار داشت، شرکت Verizon رتبه هفتم را به خود اختصاص داد. کمپانی بزرگ سامسونگ در سال 2016 Brand Finance رتبه سوم را دریافت کرد.

Rate this post
مطالعه بیشتر:  سونی اکسپریا XA3 و اکسپریا XA3 اولترا جدیدترین گوشی های دریافت کننده تاییدیه بلوتوث

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا