مقالات

سونی اکسپریا XA3 و اکسپریا XA3 اولترا جدیدترین گوشی های دریافت کننده تاییدیه بلوتوث

در جدیدترین اخبار منتشر شده در دنیای گوشیهای همراه می توان به کسب تأییدیه بلوتوث دو نوع از گوشی های سونی اشاره کرد. طبق خبرهای منتشر شده اخیراً دو گوشی همراه سونی اکسپریا XA3 به همراه اکسپریا XA3 اولترا موفق به اخذ تأییدیه بلوتوث شدند. البته گفته می شود علاوه بر این دو نوع محصول، گوشی اکسپریا L3 نیز موفق شده است تأییدیه بلوتوث را دریافت کند.

معمولاً دستگاه‌هایی که تأییدیه بلوتوث را دریافت می‌کنند، پس از مدتی به طور رسمی معرفی می‌شوند. در کنگره جهانی موبایل 2019 شرکتهای مختلفی حضور دارند که سونی یکی از آن‌هاست و احتمال می رود گوشی های جدید این شرکت که تأییدیه بلوتوث گرفته اند معرفی شوند. همچنین در اخباره آمده است که این برند ژاپنی کنفرانسی را در این نمایشگاه برگزار می کند. بر همین اساس انتظار می رود علاوه بر گوشی های پرچمدار، با محصولات میان رده سونی نیز در MWC 2019 ملاقات کنیم.

سونی اکسپریا XA3 و اکسپریا XA3 اولترا جدیدترین گوشی های دریافت کننده تاییدیه بلوتوث

قیمت سامسونگ گلکسی M10 و گلکسی M20 فاش شد!

با مروری بر اخبار تازه های فناوری های نوین گوشی های همراه متوجه می شویم که به تازگی چندین گوشی هوشمند سونی موفق به کسب تأییدیه بلوتوث شده اند. گوشی I4193 به عنوان سونی اکسپریا XA3، گوشی های I4293 و I4213 به عنوان اکسپریا XA3 اولترا و در نهایت گوشی های I3213 و I3223 به عنوان اکسپریا L3 موفق به کسب تاییدیه بلوتوث شده اند.

مطالعه بیشتر:  داستان برند اچ تی سی سازنده اولین گوشی اندروید

هر چند به نظر می رسد تأییدیه بلوتوث در رابطه با مشخصات فنی محصولات جدید سونی اطلاعاتی را در اختیار رسانه ها قرار نداده است؛ با این حال در گذشته شاهد حضور برخی از آن ها در بنچمارکهای مختلف بودیم.

—————————————————————

بیشتر بخوانیم :

—————————————————————

گوشی سونی اکسپریا XA3با 6 گیگ رم و 6.5 صفحه نمایشگر

شاید برای کاربران علاقمند به اخبار گوشی های همراه مختلف، علی الخصوص شرکت سونی قابل توجه باشد که زودتر به اطلاعات کلی گوشی هایی دست یابند که تأییدیه بلوتوث را دریافت کردند. به نظر می رسد مهمترین گوشی شرکت سونی که تأییدیه بلوتوث را دریافت کرده است سونی اکسپریا XA3 باشد.

سونی اکسپریا XA3 در گذشته در بنچمارک Geekbench حاضر شده بود. انتظار می رود قدرت این اسمارت فون را چیپست اسنپدراگون 660 تأمین کند. همچنین گفته می شود این پردازنده توسط 6 گیگابایت رم همراهی خواهی شد. بر اساس تأیدییه بلوتوث منتشر شده، باید اشاره کرد که این دستگاه از صفحه نمایش 5.6 اینچی بهره می برد.

  • همچنین رزولوشن نمایشگر این گوشی هوشمند برابر با فول اچ دی پلاس بوده و نسبت تصویر آن نیز 18:9 است.
  • انتظار می رود بردار بزرگتر این دستگاه، اکسپریا XA3 اولترا دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با نسبت تصویر 18:9 باشد.
  • در گذشته گوشی اکسپریا L3 موفق به کسب تاییدیه FCC شده بود (گوشی اکسپریا L3 موفق به کسب تاییدیه FCC شد).

این دستگاه از نمایشگر 5.7 اینچی با نسبت تصویر 18:9 بهره می برد.از مشخصات این گوشی هوشمند می توان به چیپست اسنپدراگون 660، دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی و باتری 3400 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

Rate this post

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا