مقالات

رقبای چینی برند سامسونگ را مغلوب خواهند کرد

برند سامسونگ نامی آشنا برای طرفداران محصولات دیجیتال است. این برند در سال های اخیر توانسته است به رقیب سرسخت محصولات آیفون تبدیل شود. اما اخیرا برخی از کمپانی های چینی قصد دارند این برند را از صحنه بدر کنند. رقبای چینی سامسونگ با سرعتی باور نکردنی در حال تسخیر بازار هستند. به طوری که پیش بینی می شود در سال های آتی سامسونگ نقش کمرنگ تری در بازار داشته باشد. در عوض رقبای چینی طرفداران بیشتری پیدا کند.

جزئیات مغلوب شدن برند سامسونگ در بازار

طی گزارشات رسیده فروش محصولات برند سامسونگ در سال جاری تا حد زیادی سقوط کرده است. روند نزولی از اوایل سال 2018 آغاز شده است. طبق تحلیل هایی که از سوی دو تحلیل‌گر استراتژی آنالیتیکز و IDC صورت گرفته، مشخص شده است که فروش گوشی‌های هوشمند سامسونگ در سه ماهه‌ی جاری با افت ۱۳ درصدی روبرو شده است. همچنین فروش محصولات این شرکت در 3 ماهه دوم سال گذشته تا 10 درصد کاهش یافته بود. فروش محصولات پرچم دار این شرکت در حال افول است. محصولات میان رده هم با فروش خوبی روبرو نشده اند.

رقبای برند سامسونگ در بازار

مهم ترین شرکت رقیب برند سامسونگ هوآوی است. این شرکت چینی توانست در سه ماهه سال جاری 32 درصد بر فروش محصولات خود بیفزاید. میزان فروش محصولات این شرکت چینی به حدی است که به نظر می رسد راهی تا غلبه بر سامسونگ باقی نمانده است. محصولات پرچم دار هوآوی توجه بسیاری از طرفداران گوشی های بالارده را به خود جلب کرده است. شیائومی هم از دیگر رقبای برند سامسونگ است که همزمان با کاهش فروش محصولات سامسونگ، این شرکت رشد 20 درصدی داشته است.

مطالعه بیشتر:  پوشش مساحت بزرگ‌تری از نمایشگر با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر جدید شیائومی

 

Rate this post

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا