مقالات

رقابت برای توسعه اپلیکیشنها ی صوتی موبایل برای اولین بار توسط شرکت دالبی

طبق اخبار منتشر شده در حوزه تولید اپلیکیشنها ی موبایلی، شرکت دالبی، به عنوان برند محبوب تکنولوژی های صوتی که به خاطر محصولاتی مثل دالبی اتموس و دالبی سینما در سطح جهانی به شهرت رسید، به تازگی روی ساخت یک اپلیکیشن موبایل متمرکز شده است. بر اساس گزارش منتشر شده در وبسایت تک کرانچ، این اپلیکیشن که وظیفه اش ضبط صدا و تقویت آن با افکتهای صوتی است در حال حاضر با اسم رمز ۲۳۴ شناخته می شود.

 

برند محبوب تکنولوژی های صوتی پرچمدار اپلیکیشنها ی صوتی می شود؟

شرکت دالبی به عنوان یک برند جهانی در عرصه تکنولوژی های صوتی اقدام به نوآوری در اپلیکیشنها ی موبایل در عرصه صوتی کرده است. اپلیکیشن این شرکت پیش از شروع به ضبط، نویز و صداهای اضافه در پس زمینه را با دقت اندازه گیری کرده و به روشهای رایانهای آن ها را حذف می کند. در نتیجه با استفاده از این اپلیکیشن در گوشی های همراه خود می توانید خروجی های بسیار شفاف و باکیفیتی را از آن تحویل بگیرید.

به گزارش وب سایت تک کرانچ، اسم رمز این اپلیکیشن پیش از آنکه با ۲۳۴ شناخته شود «دالبی لایو» بوده و هدف از انتشار آن رقابت با پلتفرم اشتراک گذاری صدای بسیار محبوب ساوندکلاود عنوان شده است. اپلیکیشن مذکور مثل تمام محصولات تولید صدا، امکاناتی مثل نصب افزونه های شخص ثالث و تنظیم صداهای ورودی با اکولایزر را برای کاربرانش فراهم می کند.

رقابت برای توسعه اپلیکیشنها ی صوتی موبایل برای اولین بار توسط شرکت دالبی
رقابت برای توسعه اپلیکیشنها ی صوتی موبایل برای اولین بار توسط شرکت دالبی

اولین محصول دالبی در عرصه اپلکیشنها ی صوتی موبایل به موفقیت خواهد رسید؟

دربتوانند برای دریافت و تست این اپلیکیشن ثبت نام کنند. با این وجود هنوز جزییاتی در مورد زمان انتشار و پلتفرم هایی که ۲۳۴ برای آن منتشر می شود در دسترس نیست.

—————————————————————

بیشتر بخوانیم :

—————————————————————

تحلیل تیم تحریریه تک کرانچ از اپلیکیشنها ی صوتی جدید دالبی چیست؟

مطالعه بیشتر:  کمپانی های بزرگ کار خود را از گاراژ شروع کردند.

تیم تحریریه تک کرانچ که موفق به تست این اپلیکیشنها شده اند، آن را یک اپلیکیشن قدرتمند توصیف کردند که کاربران را قادر می سازد احاطه بزرگی بر صداهای ضبط شده داشته باشند. همچنین تحریریه تک کرانچ فضای این اپلیکیشن را برای اضافه شدن قابلیت هایی مثل مولتی ترکینگ، مترونوم و اضافه شدن ساز درام هم مطلوب توصیف کرده اند.

مضاف بر این، اشتراک گذاری خروجی ها در این اپلیکیشنها هم تجربه ساده و لذت بخشی توصیف شده است. با این حساب با بوجود آمدن یک نوع انقلاب در عرصه اپلیکیشنها ی  صوتی توسط دالبی باید گفت پادکسترها و متخصصان صداگذاری می توانند از چنین موضوعی نهایت بهره را ببرند. اگر شما هم می خواهید جزو تسترهای این اپلیکیشنها باشید، می توانید همین حالا به این آدرس اینترنتی مراجعه کنید.

توضیحات اپلیکیشن شکرت دالبی آمده است که کاربران ۲۳۴ می توانند نسبت به خرید «پکیج» هایی از افکت های صوتی اقدام کرده و خروجیها را در شبکه اجتماعی اختصاصی دالبی یا مستقیماً در سرویس ساوندکلاود به اشتراک بگذارند.

این نخستین باری است که دالبی برای توسعه یک اپلیکیشن موبایل اقدام می کند. به گزارش تک کرانچ، تیم دالبی از ژوئن سال گذشته مشغول آزمایش این اپلیکیشن بوده و حتی وبسایتی راه اندازی کرده بود که کاربران و علاقمندان

Rate this post

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا