مقالات

در مورد هندزفری طرح اپل چه می دانید؟

کیفیت بالای محصولات اپل بر کسی پوشیده نیست. محصولات این شرکت از نوت بوک، تبلت، گوشی همراه و لپ تاپ جزء گرانترین محصولات بازار جهانی محسوب می شوند. هندزفری طرح اپل هم یک محصول پرطرفدار است.

ویژگی های هندزفری طرح اپل

هندزفری طرح اپل با طراحی هوشمندانه ای وارد بازار شده است. این هندزفری زیبا به راحتی درون گوش قرار می گیرد. قابلیت استفاده طولانی مدت در طی روز از دیگر ویژگی های هندزفری اپل است. حجم کم و ابعاد مناسب استفاده از آن را هم راحت تر می کند. صدای خروجی این محصول بسیار باکیفیت است و می تواند نیازهای کاربر را در شبانه روز برطرف کند.

از دیگر ویژگی های این هندزفری طرح اپل می توان به کنترل تماس ها، وزن بسیار سبک و انتقال صدای استریو با کیفیت بالا اشاره کرد. همچین  قابلیت بالای کاهش نویز و سر و صدا از دیگر ویژگی های این محصول است. کاربر می تواند با استفاده از قابلیت کنترل پخش موزیک و امکان مکالمه در عین گوش دادن به موسیقی با مخاطبان خود تماس برقرار کند.

هندزفری طرح اپل

امکانات هندزفری طرح اپل

امکاناتی که در هندزفری اپل شاید در محصولات مشابه آن نباشد. این محصول دارای امکاناتی از قبیل شناسه تماس گیرنده، برقراری تماس با آخرین شناسه است. همچنین می توان به باکس دو منظوره که هم برای نگهداری از هندزفری ها استفاده می شود و هم برای شارژ گوشی ها، اشاره کرد. با وجود این باکس طول عمر هندزفری افزایش می یابد.

مطالعه بیشتر:  نحوه اتصال هدفون يا اسپيكر بلوتوث به گوشي هاي اندرويدي

باتری هندزفری طرح اپل ظرفیت بالایی دارد که کاربر می تواند آن را چندین مرتبه شارژ کند. از باکس هندزفری طرح اپل برای شارژ کردن هم استفاده می شود. این باکس کم حجم و سبک است و کاربر می تواند آن را در همه جا همراه خود داشته باشد.

 نحوه استفاده از هندزفری طرح اپل

برای استفاده از هندزفری طرح اپل باید هندزفری ها با یکدیگر جفت شوند. برای این کار به بلوتوث روشن گوشی یا تبلت هم نیاز نیست. اکر قصد استفاده از این محصول را دارید، ابتدا باید کلید پاور هر دو گوشی را چند ثانیه نگه دارید تا روشن شوند. با این کار چراغ های هندزفری طرح اپل روشن می شود و شروع به چشمک زدن می کنند. زمانی که گوشی های جفت باشند، چشمک زدن تمام می شود.

اگر گوشی های جفت نشده باشند، بر روی گوشی موبایل نام دو بلوتوث نمایش داده می شود. اگر گوشی ها جفت شوند نام یک بلوتوث روی گوشی قابل مشاهده است. شما می توانید به این نام متصل شوید. زمانی که با استفاده از هندزفری طرح اپل به موسیقی گوش می دهید، یک بار بر روی هر یک از کلید های هندزفری ها کلیک کنید. با این کار می توانید موزیک را متوقف و یا دوباره پخش کنید. اگر دوبار کلیک کنید، می توانید با آخرین شماره ای که تماس گرفته اید، تماس برقرار کنید.

 

Rate this post

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا