تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

خرید عمده فلش سیلیکون پاور

خرید عمده فلش سیلیکون پاور طیف گسترده ای از گزینه های قیمت فلش درایو USB قدرت سیلیکون در دسترس شما است ،8 تامین کننده قیمت فلش درایو USB قدرت سیلیکونی وجود دارد که عمدتا در آسیا واقع شده اند. کشور برتر کشور چین است که به ترتیب 100٪ از فلش درایو USB سیلیکون را تأمین می کند.محصولات قیمت فلش درایو USB با قدرت سیلیکون محبوب ترین در ایالات متحده ، انگلستان و مجارستان است.

خرید عمده فلش سیلیکون پاور

آیا فکر می کنید بازار خرید عمده فلش سیلیکون پاور, تلفن های هوشمند ، پخش کننده های صوتی دیجیتال (MP3) ، درایوهای حالت جامد مصرف کننده (SSD) ، دستگاه پخش کننده رسانه قابل حمل ، دوربین فیلمبرداری دیجیتال ، دستگاه های GPS ، گوشی های چندرسانه ای و موسیقی ، کارت های حافظه رو به رشد است؟ همه این محصولات موقعیتی مختل کننده را به دست می آورد و سهم بازار را از پیشینیان خود می گرفت.

یکی از بخش های بازار که حتی می تواند رشد قوی تری نسبت به این محصولات جداگانه ای که ما به آنها اشاره کردیم و سایر محصولات رشد را نیز شامل شود ، بازار فلش مموری است. فلش یک جزء اصلی است که در تمام محصولات فوق و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای خرید عمده فلش سیلیکون پاور

مزایای خرید عمده فلش سیلیکون پاور

خرید عمده فلش سیلیکون پاور سه مزیت عمده دارد. یعنی اصرار ما بر کیفیت عالی محصول ، رابطه کانال مثبت و خدمات یکپارچه. بیمه مسئولیت محصول تضمین جدیدی برای مشتریان در سراسر جهان است. برای سیلیکون پاور، محصولی که معرفی کردیم نه تنها یک دستگاه ذخیره سازی دیجیتال بلکه یک وعده واقعی برای ایجاد و حفظ ارزشمندترین حافظه شما در هر لحظه است.سیلیکون پاور برای افزایش مزایای مشتریان ، بیمه مسئولیت محصول و ضمانت طول عمر را ارائه می دهد.

به منظور تقویت مزایای مشتریان جهانی سیلیکون پاور، اخیراً شرکت Silicon Power سیاست بیمه مسئولیت محصول را اعلام کرد. اگر هر یک از محصولات سیلیکون پاور را مانند؛ کارت حافظه ، فلش درایو USB یا ماژول های DRAM از هر یک از توزیع کنندگان مجاز و یا خرده فروش های ما در سراسر جهان ، محصولات ما تحت پوشش بیمه مسئولیت محصول 2 میلیون دلاری و همچنین ضمانت مادام العمر قرار می گیرند.

این بدان معنی است که اگر از محصولات سیلیکون پاور استفاده می کنید و باعث آسیب جسمی یا از بین رفتن اموال می شود. سیلیکون پاور مسئولیت را به عهده خواهد گرفت. با مارک های دیگر مقایسه کنید ، سیلیکون پاور تلاش می کند تا بهترین شود. این امر نشان می دهد که ما متعهد به ارائه بهترین کیفیت و خدمات فوق العاده هستیم.

بازار خرید عمده فلش سلیکون پاور

قدرت سیلیکون

سیلیکون پاور برنده چند جایزه اکنون بسیاری از مارک های دیگر را اجرا می کند. آنها در ژاپن شماره یک ، خواستارترین بازارها برای کیفیت و ارزش ، در micro SD و CF و شماره سه در SDHC هستنشرکت سیلیکون پاور کامپیوتر و ارتباطات ، در سال 2003 توسط گروهی از متخصصان مشتاق صنعت ذخیره سازی فلش تأسیس شد. Silicon Power که به خوبی از نظر برند و کیفیت محصول اختصاص داده شده است ، در بیش از 100 کشور جهان توسط میلیون ها کاربر نهایی در این کشور شناخته شده و مورد قبول واقع شده است تا به یکی از تولید کنندگان برجسته کارت های فلش مموری ، فلش مموری USB ، کارت خوان ، ماژول های DRAM تبدیل شود.

مطالعه بیشتر:  چگونه رمز عبور قوی بسازیم؟

بازار خرید عمده فلش سلیکون پاور

با کاهش قیمت هر گیگابایت (GB) بیش از 80 درصد در طی سه سال گذشته و با رشد زیاد در داده های بی سیم ، نیاز به حافظه جدید و اضافی می تواند از رشد بازار دستگاه های سخت افزاری که از فلش برای حافظه خود استفاده می کند ، فراتر رود. . بازار خرید عمده فلش سیلیکون پاور فعلی سالانه حدود 25 میلیارد دلار و پیش بینی آن تا سال 2010 حدود 40 میلیارد دلار است.

با هر چرخه محصول جدید ، مزایای استفاده از فلاش مخرب تر شده است و باعث می شود هر سال حدود 30-40٪ ارزان تر شود. بسیاری از کارشناسان برای جایگزینی بازار دیسک درایو PC ، این منحنی مخرب را پیش بینی می کنند. در حال حاضر Flash در اکثر دستگاههای پخش MP3 جایگزین دیسک های سخت شده است.

ویژگی های فلش سیلیکون پاور

قیمت خرید عمده فلش سیلیکون پاور

قیمت خرید عمده فلش سیلیکون پاور در فروشگاه های اینترنتی و نمایندگی فلش مموری سیلیکون پاور به صورت متفاوت قیمت گذاری شده شده است برای اطلاع از قیمت های عمده و جهت مشاوره با ما تماس بگیرید تا شمارا در این زمینه راهنمایی کنیم

پشتیبانی فلش سیلیکون پاور

در حال حاضر فلش مموری برای پشتیبانی از دو نوع فلش مموری طراحی شده است. یك نوع حافظه از كاربرد داخلی یا سیستم عامل دستگاههای شما پشتیبانی می كند ، نوع دیگر برای نیازهای بیشتر به فضای ذخیره سازی خارجی است. حافظه داخلی معمولاً از معماری NOR ، که سالهاست تأسیس شده است استفاده می کند و Intel (NASDAQ: INTC) که توسط بسیاری به عنوان رهبر بازار در نظر گرفته می شود. فناوری NOR یک فناوری پیچیده تر است و در حال بالارفتن بازار است.

فلش سیلیکون پاور Blaze

Silicon Power (SP) Blaze B30 یک درایو فلش USB 3.0 با طراحی چرخش 360 درجه است که به شما امکان می دهد بدون مشکل آزار دهنده درپوش خود را حمل کنید. با وجود الگوی برش الماس هندسی و ساختار فلز ضدزنگ ، Blaze B30 ظاهری زیبا و کاربردی مانند جواهرات را ارائه می دهد.

مطالعه بیشتر:  شارژ سایر گوشی ها با استفاده از گلکسی اس 10 سامسونگ

همچنین با نشانگر LED داخلی ساخته شده است و وضعیت انتقال داده را هنگام استفاده نشان می دهد. SP B30 با ضمانت مادام العمر پشتیبانی می شود و همراه با نرم افزار کاربردی SP Widget است که هفت ابزار اصلی تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی Recuva را در اختیار شما قرار می دهد.

طراحی چرخان 360 درجه

Blaze B30 دارای طراحی پیچ و تاب 360 درجه کوچکتر از کلاه با ساختار فلز ضدزنگ است. این امر به کاربران این امکان را می دهد تا فقط با فشار انگشت شست از آنها استفاده کرده و ذخیره کنند و از بروز مشکلات آزار دهنده در کلاه جلوگیری کنند.

محکم و بادوام

نرخ انتقال فوق العاده سریع

سرعت برجسته خواندن و نوشتن با جدیدترین رابط USB 3.0 دارای پهنای باند 5 گیگابیت در ثانیه است که پهنای باند 10 برابر یک رابط USB 2.0 است. این باعث می شود تا در زمان انتقال فایل های داده انبوه ، زمان با ارزش پشتیبان گیری از هارد دیسک به و از دیسک سخت ذخیره شود.Blaze B30 با ویندوز و مک سازگار است ، به شما امکان می دهد تا فایل ها را بین plutfor های مختلف به اشتراک بگذارید.

یکی از بخش های بازار که حتی می تواند رشد قوی تری نسبت به این محصولات جداگانه ای که ما به آنها اشاره کردیم و سایر محصولات رشد را نیز شامل شود ، بازار فلش مموری است. فلش یک جزء اصلی است که در تمام محصولات فوق و موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های فلش سیلیکون پاور

الگوی برش الماس هندسی برای ظاهری شیک ترطراحی کلاه کمتری را برای استفاده راحت و ذخیره کنیدچهار چرخه موقعیت یابی فن آوری چرخش برای تقویت لولا برای دوام بهترLED وضعیت استفاده را نشان می دهدSuperSpeed USB 3.0 سازگار و به عقب با USB 2.0 سازگار است سیستم عامل پشتیبانی: ویندوز 8/7 / Vista / XP / 2000 ، Mac OS 10.3.x ، Linux 2.6.xبا رایانه های شخصی و Mac کار می کند – داده ها و فایل ها را بین سیستم عامل های مختلف به اشتراک بگذارید.

SP Widget نرم افزار بارگیری رایگان ، ارائه 7 عملکرد مهم پشتیبان گیری و امنیت بازیابی پرونده Recuva ، امکان بازیابی پرونده هایپاک شده ، مانند عکس های دیجیتالی ، اسناد ، موسیقی و فیلم ها را فراهم می کند.

فلش درایو سیلیکون قدرت 32 گیگابایتی

پوشش فلزی نفیس ، سبک مدرن را نشان می دهد.

طراحی به صورت دایره ای ، کاملاً روی یک کلید زنجیره ای.رابط USB 3.0 ، سازگار با عقب با USB 2.0. با رایانه های شخصی و Mac کار کنید 

به شما امکان می دهد تا فایلها را بین سیستم عامل های مختلف به اشتراک بگذارید.

دوام بالا با محافظ ضد آب ، ضد گرد و غبار و ضد لرزش. 

مطالعه بیشتر:  اخذ مجوز بلوتوث توسط سامسونگ برای گوشی هوشمند Galaxy A50

مقاومت برتر در برابر خراش و اثر انگشت.رایانه های شخصی و مکینتاش آماده هستند.

با ضمانت طول عمر که خدمات کامل و پشتیبانی فنی را تضمین می کند.

شرکت سیلیکون پاور کامپیوتر و ارتباطات ، در سال 2003 از طریق گروهی از متخصصان صنعت تولید فلز تأسیس شد.

قدرت سیلیکون که به بهترین وجهی را مشاهده می کنید

و با کیفیت تر و اختصاصی تر نشان داده شده است ،

در بیش از 100 کشور دنیا می توانید کاربران بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار دهید

و در اختیار شما قرار بگیرند تا بتوانند از شما تهیه کنندگانی ارائه دهند.

فلش مموری USB ، کارت خوان ، ماژول های DRAM

رونمایی فلش سیلیکون پاور از فلش درایور موبایل

فلش سیلیکون پاور ، پیشرو در ارائه راه حل های ذخیره سازی حافظه

فلش درایو جدید Mobile C10 را به خانواده خود درایو فلش OTG اضافه می کند.

با تبدیل شدن رابط Type-C به محبوب ترین رابط برای دستگاه های هوشمند از هر نوع و افزایش اتصال ، داده و مشکلات ذخیره سازی برای استفاده از تلفن های هوشمند ، Mobile C10 هدف اصلی این راه حل را برای مشتریان می باشد.

SP این درایو جدید را به عنوان یک همراه همراه و یک راه حل عالی برای پشتیبان گیری سریع از حافظه مهم دستگاه

چه در لپ تاپ یا دستگاه هوشمند OTG دیگر ، طراحی کرده است.

پیکربندی تست درایو USB

من تصمیم گرفتم برای تست درایو USB از بستر تست ذخیره سازی استفاده کنم.

نکته جالب اینجاست که از این کنترلر پرکاربرد ASMedia USB 3.0 استفاده می کند.

مایکروسافت در ویندوز 8 دارای درایور USB 3.0 بومی است.

برای آزمایش ، این درایوری است که استفاده خواهد شد

زیرا بیشتر کاربران از پیش فرض استفاده می کنند

و مراحل بهینه سازی را برای یک درایو فلش طی نمی کنند.

برتری فلش سیلیکون پاور

هر درایو بسیار بهتر از نسل فلش درایو USB 2.0 است که مدتی است که به آن عادت کرده ایم.

درایو Silicon Power مجهز به مجموعه نرم افزارهای قابل دانلود نرم افزاری است

و طولانی ترین ضمانت این دسته را دارد.

Blaze B10 از Silicon Power همچنین با سرخوردگی از سرعت خواندن بهتر نسبت به صفحه مشخصات باعث تعجب شما شد.

JumpDrive S73 Lexar دارای یک کاور USB جمع شده و منحصر به فرد است.

این یک ویژگی عالی برای کسانی است که کلاه ها را جایگزین می کنند.

به طور کلی ، من فکر می کنم

پبرنده واضح در این گردونه درایو Corsair Flash Voyager 32 GB USB 3.0 است

سرعت خواندن

سرعت خواندن نزدیک به فلش درایو Silicon Power B10 است

و در فضای 4K از آن فراتر می رود. سرعت نوشتن از نظر سرعت پی در پی بهترین نژاد است.

قیمت گذاری و گارانتی در وسط گروه قرار دارد.

نمای بیرونی لاستیکی چیز کوچکی است ، اما من چیزی را ترجیح می دهم.

Rate this post

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا