بازی و سرگرمی

خاطره بازی دیجیتال سونی اریکسون K800

سلام . طبق قرارمون امروز هم به بررسی یک گوشی موبایل قدیمی خاطره انگیز خواهیم پرداخت .

سونی اریکسون K800 را مطمینا همه متولدین دهه شصت و هفتاد به خوبی به خاطر دارند مخصوصا رنگ قهوه ای آن را . تعداد کسانی که این گوشی را خریداری کردند بقدری زیاد بود که تقریبا هرکسی حداقل یک آشنای صاحب k800 داشت که اتفاقا از خرید خودش هم بسیار راضی بود ??. شاید دلیل اصلی پرطرفدار بودن k800 را بتوان ظاهر زیبای آن دانست . دکمه جهت نمای جوی استیکی هم آن زمان ها آپشن بسیار جذابی به حساب می‌آمد که k800 جزو اولین گوشی هایی بود که به آن مجهز بود.

دوربین سایبرشات ۳.۲ مگاپیکسلی به همراه فلش زنون و درپوش لنز هم بشدت جذاب بود ‌. یک آینه محدب هم در پشت گوشی دیده میشد که اگر خواستید بتوانید سلفی بگیرید . دوربین جلو هم با کیفیت VGA هرچند که عملا هیچ کاربردی نداشت و نمی‌توانستیم با آن عکسبرداری کنیم اما وجودش مزیت بزرگی محسوب می‌شد . همانگونه که دوباره در سال ۲۰۱۸ توسط اپل تکرار شد پورت شارژ و هندزفری مشترک بود اما آن زمان سونی اریکسون پارا یک قدم فراتر گذاشته بود و شارژر فابریک دستگاه یک پورت روی خودش داشت تا بتوانید حتی در زمان شارژ شدن دستگاه از هندزفری استفاده کنید. K800 به اینترنت وصل میشد و برای ورود به اکسپلورر یک دکمه اختصاصی داشت . دکمه اختصاصی دیگر هم مربوط به قابلیت مالتی تسکینگ یا همان لیست برنامه های اخیر بود که آن زمان واقعا شاهکار بود ‌.

سونی اریکسون K800 در سال 2006 یا همان 1384 خودمان تولید شد و مورد استقبال فراوان قرار گرفت. باطری ۹۰۰ میلی آمپری و صفحه نمایش TFT دو اینچی از دیگر مشخصات این گوشی موبایل بود

Rate this post

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا