مقالات

بهترین مدل اسپیکر بلوتوثی

اسپیکر بلوتوثی یکی از بهترین گزینه ها برای پخش موسیقی محسوب می شوند که دارای مدل ها و برند های مختلفی می باشد. این محصولت به گونه ای طراحی شده است که برای قرار دادن آن نیازی به فضای زیاد نخواهد بود. این مدل از اسپیکرها از قابلیت حمل نیز برخوردار هستند و که می توان در هر مکانی آن ها را همراه با خود داشت. اسپیکرهای بلوتوثی با فناوری پیشرفته ای تولید شده اند و به همین جهت دارای کیفیت صدای خوبی هستند. باتری به کار رفته در این مدل از اسپیکرها از ظرفیت بالایی برخوردار است و در نتیجه می توان در مدت زمان طولانی از آن بهره مند گردید.

اسپیکر بلوتوثی UE Boom 2

UE Boom 2 از وزن بسیار سبکی برخوردار است و دارای کیفیت بسیار بالای صدا می باشد. این محصول ضد آب طراحی شده است و به همین جهت مورد توجه افراد متعددی قرار گرفته است. این مدل از اسپیکر پرتابلی صدا را با وضوح بالایی خارج می کند زیرا با استفاده از فناوری پیشرفته ای طراحی شده است.

Logitech UE WonderBoom

Logitech UE WonderBoom یکی از مدل اسپیکرهای بلوتوثی محبوب در بازار محسوب می شود که دارای سایز بسیار کوچیکی می باشد ولی از کیفیت منحصر به فردی برخوردار است. صدای فوق العاده این محصول سبب شده تا نتوان در یک فضای کوچک از آن استفاده نمود. یکی از بهترین ویژگی های این محصول نیز خاصیت ضد آب بودن آن است زیرا در صورت غوطه ور شدن در آب نیز هیچ تاثیری در کیفیت آن بروز نخواهد داد.

مطالعه بیشتر:  درباره مموری کارت ها چه می دانید ?

Bose SoundLink Micro

Bose SoundLink Micro از جمله مدل اسپیکرهای بلوتوثی به شمار می آید د که از اندازه بسیار کوچکی برخوردار است و در برابر ضربه و آب دارای مقاوت فوق العاده ای است. همچنین می توان اشاره نمود که این اسپیکر بلوتوثی دارای عمر باتری طولانی می باشد و از همین جهت برای کسانی که قصد طبیعت گردی را دارند، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. نکته قابل توجه دیگر آن است که از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این محصول می توان به برخورداری از پشتیبانی از دستیار های هوشمند مجازی Siri و Google Assistant اشاره کرد.

نسل دوم اسپیکر بلوتوثی Jabra Solemate

Jabra Solemate یکی از محبوب ترین مدل از اسپیکرهای بلوتوثی به شمار می آید که دارای مقاومت بالایی در برابر آب و ضربه می باشد. این مدل از اسپیکر دارای دکمه های تغییر حجم صدا می باشد و صدا را باکیفیت بسیار بالایی پخش می نماید. اسپیکر بلوتوثی Jabra Solemate را می توان با استفاده از سیم به سایر گجت ها متصل نمود و همچنین می توان اشاره نمود که از طریق بلوتوث نیز قابلیت اتصال را خواهد داشت.

JBL Pulse

JBL Pulse دارای طراحی است که همراه با موسیقی و مطابق با ریتم آن نورپردازی می کند. برخورداری از این ویژگی سبب شده تا در هنگام تاریکی بتوان از پخش موسیقی و وجود نورها لذت برد. به علت وجود این نورها این مدل از اسپیکر بلوتوثی یکی از زیباتر محصولات به شمار می آید. هرچند این دستگاه دارای نورپردازی است ولی از عمر باتری مطلوبی نیز برخوردار است و با خاموش کردن رقض نور می توان مدت زمان بسیار طولانی از این محصول استفاده کرد.

Rate this post

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا