مقالات

بلو Vivo Go اسمارت فون ارزان و با امکانات فوق العاده

گوگل به تازگی همکاری خود را با شرکت بلو آغاز کرده است. این همکاری به منظور گسترش Go، یک اسمارت‌ فون ارزان قیمت و با امکانات فوق العاده است. گوگل و بلو قصد دارند این اسمارت فون را با نسخه Go اندروید راهی بازار کنند. این محصول برای مشتریان و کاربرانی است که از نظر مالی قادر به خرید اسمارت فونهای گران قیمت نیستند. همیچنین والدینی که می خواهند برای فرزندان خود گوشی ارزان قیمت تهیه کنند، می توانند روی این اسمارت فون حساب باز کنند.

مشخصات و قابلیت های اسمارت فون بلو و گوگل

از جمله مهم ترین ویژگی های اسمات فون می توان به سیستم عامل آن اشاره کرد که درست شبیه به اسمارت فون های گران قیمت است. این گوشی یک صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن 1440*720 مگاپیکسل دارد. نسبت تصویر در آن 18:9 است. از دیگر ویژگی های آن می توان به لنز 8 مگاپیکسلی و یک دوربین کوچک VGA اشاره کرد.

دوربین سلفی این اسمارت فون 5 مگاپیکسل است که به نظر می رسد برای کاربرانی که به دنبال یک گوشی میان رده با قابلیت های فوق العاده هستند، مناسب باشد. از دیگر مشخصات این محصول باید به حسگر اثر انگشت در پنل پشتی گوشی اشاره کرد. سرعت عملکرد دستگاه هم به خاطر وجود پردازنده هلیو 6739 رضایت بخش است. حافظه داخلی این گوشی 16 گیگابایت است. همچنین رم این گوشی یک گیگابایت و برای نصب برنامه ها مناسب است. دو سیم کارته بودن و نسخه 4.1 بلوتوث و پشتیبانی از شبکه G4 از دیگر مشخصات این اسمارت فونها است.

مطالعه بیشتر:  استفاده از یک شبکه مغزی برای ارسال افکار مغز به دیگران

بلو Vivo Go اسمارت فون ارزان و با امکانات فوق العاده

قیمت اسمارت فون بلو و گوگل

بلو و گوگل به دلیل توجهی که به کاربران متوسط خود دارند، قیمت آن را مناسب در نظر گرفته است. این گوشی با قیمت 79.99 دلار در سایت آمازون به فروش می رسد. البته هنوز تنوعی در آن وجود ندارد و تنها در رنگ مشکی عرضه می شود.

 

Rate this post

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا