مقالات

بزودی افزودن اپلیکیشن‌های آفیس لمسی به ویندوز 10 متوقف می شود

افزودن اپلیکیشن‌های آفیس لمسی به ویندوز 10 یکی از قابلیت هایی بود که مایکروسافت برای این نرم افزار در نظر گرفته بود. اما خبرهایی که به تازگی از سوی مدیران مایکروسافت منتشر شده است، نشان می دهد آنها قصد دارند افزودن اپلیکیشن‌های آفیس لمسی به ویندوز 10 را متوقف کنند.

جزئیات افزودن اپلیکیشن‌های آفیس لمسی به ویندوز 10

تقریبا نزدیک به 5 سال پیش بود که شرکت مایکروسافت پروژه ای را مربوط به ویندوز 8.1 آغاز کرده بود. هدف این شرکت طراحی اپلیکیشن های لمسی برای ویندوز جدیدش بود. به طوری که کاربران با استفاده از این اپلیکیشن بتوانند از ویندوز به نحو بهتری استفاده کنند. البته این قابلیت تنها برای تبلت ها و لپ تاپ های لمسی قابل دسترسی بود. چرا که تنها این دستگاه های لمسی می توانند اپلیکیشن های آفیس لمسی را اجرا کنند.

هر چند به نظر می رسد هنور تصمیم مایکروسافت برای متوقف کردن افزودن اپلیکیشن‌های آفیس لمسی به ویندوز 10 قطعی نشده است.

چرا مایکروسافت افزودن اپلیکیشن‌های آفیس لمسی به ویندوز 10 متوقف می کند؟

بسیاری از کاربران از پروژه افزودن اپلیکیشن‌های آفیس لمسی به ویندوز 10 رضایت کامل داشتند. چرا که این اپلیکیشن ها حجم بسیار پایینی داشتند. در نتیجه برنامه های اکسل، ورد و پاورپوینت با سرعت فوق العاده ای عمل می کردند. از آنجا که مایکروسافت کار بر روی ویندوز 10 موبایل را متوقف کرده است، پروژه افزودن اپلیکیشن‌های آفیس لمسی به ویندوز 10 را هم کنار گذاشته است. مایکروسافت می خواهد بر روی اپلیکیشن‌هایی که به صورت اندروید و iOS و ویندوز منتشر شده اند، کار کند.

مطالعه بیشتر:  رقبای چینی برند سامسونگ را مغلوب خواهند کرد

 

Rate this post

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا