تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

انواع شارژر گوشی

شارژر گوشی در انواع مدل های مختلف تولید شده است تا تمام کاربران بتوانند با توجه به نیاز خود اقدام به خرید مناسب ترین مدل نمایند. تنوع در شارژرهای گوشی این امکان را فراهم می آورد تا بتوان در هر زمان و مکان اقدام به شارژ گوشی نمود. با توجه به تعدد نرم افزارهایی که برای گوشی های هوشمند وجود دارد و استفاده بیش از اندازه از آن ها شاید در طول روز مجبور بود تا دو یا سه بار گوشی موبایل را شارژ نمود.

شارژر گوشی دیواری

شارژر دیواری وسلیه ای ساده و کاربردی به شمار می آید که از طریق یک خروجی به برق متصل می شود و از طرف دیگر می توان گوشی موبایل را به آن متصل نمود. این شارژر به گونه ای طراحی شده است که با تمام مدل گوشی های موجود سازگار است. این نوع از شارژر حداقل از دو خروجی برخوردار است که در نتیجه این امکان فراهم آورده می شود تا بتوان با استفاده از این محصول دو گوشی را در یک زمان شارژ کرد.

پیشنهاد ویژه: خرید عمده شارژر موبایل از سایت تهران جانبی با قیمت مناسب

پاوربانک

یکی از بهترین محصولاتی که به عنوان شارژر گوشی به بازار عرضه شده است، پاوربانک است. این محصول نوعی شارژ همراه است که با استفاده از آن می توان در هر زمان و مکانی اقدام به شارژ گوشی نمود. این مدل از شارژر گوشی توان نگهداشتن شارژ را تا چندین ماه دارا خواهد بود و این امکان را برای کاربر فراهم می آورد تا در صورت عدم دسترسی به پریز برق بتواند به آسانی گوشی موبایل، تبلت و حتی لپ تاپ خود را شارژ نماید. پاوربانک ها معمولا می توانند گوشی موبایل را سه بار به طور کامل شارژ کنند. نکته قابل توجه آن است که پاوربانک ها معمولا با تعداد پورت های خروجی و میزان شارژ دهی مختلفی تولید می شوند و قیمت آن ها نیز بر حسب این دو مورد متفاوت خواهد بود.

مطالعه بیشتر:  راهنمای خرید اسپیکر خانگی، قابل حمل و بلوتوثی

پیشنهاد ویژه: خرید عمده پاوربانک از سایت تهرانجانبی با قیمت ارزان

آداپتورهای فست شارژ

امروزه بسیاری ازکمپانی های تولید کننده لوازم جانبی گوشی اقدام به تولید آداپتورهایی نموده اند که با استفاده از آن ها می توان در بازه زمانی بسیار کوتاهی اقدام به شارژ گوشی نمود. این آداپتورها با برندهای مختلفی به بازار عرضه شده اند که با توجه به برند گوشی باید نوع مناسبی از آن ها تهیه شود. نکته قابل توجه برای استفاده از آداپتورهای شارژ سریع آن است که حتما باید شارژی را تهیه کرد که ولتاژ آن با گوشی سازگار باشد.

شارژر فندکی خودرو

شارژر فندکی خودرو به فندک خودرو متصل می گردد و این امکان را برای کاربر فراهم می آورد تا بتواند با استفاده از این محصول در خودرو به آسانی گوشی خود را شارژ نماید. این وسیله ولتاژ 12 ولت خودرو را به 5 ولت تبدیل می کند و سبب می گردد تا بتوان از برق خودرو برای شارژ تبلت و گوشی استفاده نمود. شارژر فندکی خودرو با تعداد پورت های مختلفی به بازار عرضه شده اند که کاربر می تواند با توجه به نیاز خود اقدام به خرید مناسب ترین مدل نماید. شارژر فندکی خودرو یکی از بهترین گزینه ها به منظور شارژ کردن گوشی در هنگام سفر خواهد بود.

پیشنهاد ویژه: خرید عمده شارژر فندکی از وبسایت تهران جانبی با قیمت ارزان

Rate this post

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا