تکنولوژی و کالاهای دیجیتال

اخذ مجوز بلوتوث توسط سامسونگ برای گوشی هوشمند Galaxy A50

سامسونگ حداقل 9 میان رده تازه را در نوبت معرفی دارد که با صدور مجوز بلوتوث گوشی هوشمند Galaxy A50 که یکی از تازه‌ترین میان رده‌های سامسونگ محسوب می شود به زودی شاده رونمایی رسمی از آن خواهیم بود.

مجوز بلوتوث صادر شده با شناسه SM-A505FN نشان می‌دهد که از بلوتوث نسخه 5.0 با استاندارد مصرف بهینه انرژی پشتیبانی می‌کند. همچنین، برخی دیگر از مشخصات عمومی و داخلی گوشی نیز در این مجوز درج شده‌اند.

مشخصات فنی Galaxy A50

با توجه به اینکه گوشی Galaxy A50 قرار است به پنل نمایش بزرگ Infinity-V مجهز شود بنابراین اولین گوشی هوشمند Galaxy A سامسونگ خواهد بود که با این نوع پنل معرفی می‌شود. همچنین این پنل از حسگر اثرانگشت زیر صفحه نیز بهره مند می باشد.

بر طبق گزارش‌های قبلی انتظار می رود که از پردازنده داخلی اگزینوس 9610 در این گوشی استفاده شده و بدین ترتیب در حد و اندازه اسنپ‌دراگون 660 که در Galaxy A9 به کار رفته است، ظاهر شود.

این گوشی با 4 گیگابایت رم توسعه یافته و با 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد. پیش بینی می شود که  Galaxy A50 از سیستم عامل پیش فرض اندروید 9.0 پای بهره مند بوده و باتری بزرگی با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت داشته باشد.

بر اساس گزارشات منتشر شده ماژول دوربین اصلی در پنل پشتی Galaxy A50 مانند گوشی هوشمند Galaxy A7 (2018) به سه لنز مجزا مجهز بوده و بدین ترتیب لنز اصلی 24 مگا پیکسلی استاندارد این ماژول با دو لنز زاویه باز و عمق تصویر همراه خواهد بود.

مطالعه بیشتر:  بهترین مارک قاب گوشی برای سامسونگ و آیفون

موعد معرفی Galaxy A50

Galaxy A50 ماه آینده و در خلال برگزاری نمایشگاه بین المللی MWC 2019 رسما معرفی خواهد شد. اما تاکنون قیمت دقیق این گوشی برآورد نشده ولی پیش بینی می‌شود که سامسونگ آن را از ماه مارس وارد بازار کند.

Rate this post

محمد کیانی

مدیر و موسس سایت تهران جانبی. بیش از ۱۰ سال تجربه فروش عمده لوازم جانبی موبایل در تهران و سراسر ایران به صورت اینترنتی و حضوری. در وبلاگ تهران جانبی سعی میکنم از تجربیات خودم در زمینه لوازم جانبی موبایل بیشتر بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا